تقویت روحیه اقتدار در دانش‌آموزان موجب تکثیر تفکر سردار سلیمانی می‌شود

استاد حوزه و دانشگاه گفت: تقویت قدرت روحی در دانش‌آموزان موجب می‌شود تفکر سردار سلیمانی در میان نوجوانان و جوانان تکثیر شود.

حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با بیان اینکه انسان ضعیف انسان خوبی نیست اظهار کرد: اگر سردار سلیمانی محبوب بود، بی‌شک علت آن قدرتی است که توسط سردار برای کشور آفریده شده بود، خود سردار سلیمانی نیز از جمله شخصیت‌های قدرتمند تلقی می‌شد.

وی ادامه داد: همه مردم سردار سلیمانی را دوست دارند، حتی افرادی که با انقلاب میانه خوبی نداشتند، از قدرت آفرینی او در منطقه استقبال می‌کنند.

این استاد حوزه و دانشگاه با تاکید براینکه دانش‌آموزان را نباید ضعیف تربیت کرد٬ گفت: ما اگر بخواهیم به روح بزرگوار سردار دل‌ها تأسی کنیم، باید فرزندان خود را ضعیف تربیت نکنیم و آن‌ها را قوی بار بیاوریم. این قدرت روحی موجب می‌شود سردار سلیمانی در میان نوجوانان و جوانان تکثیر شود.

وی بیان کرد: باید قدرتمندی در کودکان را به عنوان مهمترین تفسیر دین و معنویت معرفی کنیم؛ باید به فرزندان خود بگوییم دین می‌خواهد آن‌ها را قوی کند، نباید بگوییم دین می‌خواهد شما را به انسان‌های خوب تبدیل کند؛ زیرا خوب بودن ممکن است معانی مختلفی داشته باشد.

حجت‌الاسلام پناهیان خاطرنشان کرد: زمانی که از کلاس اول ابتدایی مقوله قدرتمندی و قوت روحی مطرح شود، دانش‌آموزان آن را درک می‌کنند. از برخی دانش‌آموزان در پایه اول ابتدایی پرسیدیم آیا تمایل دارید قوی شوید؟ همه آن‌ها جواب مثبت دادند. این نقطه محل ارتباط ما و دانش‌آموز است، باید این امر را به‌عنوان شاخص در نظر بگیریم و آن‌ را به قدرتمندی روحی تفسیر کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1060563

وب گردی

وب گردی