رونمایی از کتاب شهید پروری و ایثارگری در فرهنگ اسلامی

در مراسم گرامیداشت مقام شهدای مدافع حرم استان البرز از کتاب عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و رئیس واحد نظرآباد تحت عنوان شهید پروری و ایثارگری در فرهنگ اسلامی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از کرج، در این مراسم که به همت سازمان بسیح اساتید استان البرز و موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، به منظور گرامیداشت مقام شهدای مدافع حرم و سردار دل ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، کتاب مشترک دکتر فیض اله اکبری دستک از اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و محمدرضارضایی رونمایی شد.

به گفته اکبری دستک رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نظرآباد، کتاب شهید پروری و ایثارگری در فرهنگ اسلامی رونمایی شد، اشاراتی به فرهنگ ایثار و شهادت و نظریه مقاومت دارد و بر این امید است که زمینه فرهنگی مناسب در جامعه را به منظور گسترش بسط فرهنگ ایثار و شهادت فراهم آورد.

کتاب مذکور طی مراسمی با حضور سردار مرادی از رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی و از یاران سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، مهندس واحدی جانشین سازمان بسیج اساتید و سرهنگ رنجبرپور رییس مرکز اطلاع رسانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان البرز رونمایی و به روح پرفتوح این سردار شهید تقدیم شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1060574

وب گردی

وب گردی