حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهد کرد

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در بیانیه‌ای به مناسبت یوم الله 22 بهمن ماه اعلام کرد: مردم با هر سلیقه‌ای بدانند آنچه اهمیت حضور در ۲۲ بهمن امسال را مضاعف می‌کند خنثی سازی توطئه‌های دشمن و تحریم‌های ظالمانه است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به مناسبت یوم الله 22 بهمن ماه بیانیه‌ای منتشر کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است:‌ در بهمن ۵۷ کلام خدا بر لسان روح خدا جاری شده و چشم جهانیان نظاره گر اهتزاز پرچم غرورآفرین مزین به «الله» شد. تصویری که در گذر زمان به حقیقت پیوست و در اوج قدرت نمایی پوشالی غرب و شرق و غرّش‌های توخالی لیبرالیسم و سوسیالیسم ملت مسلمان ایران با گفتمان «نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی»، با استعانت از الله و با تبر ابراهیمی امام روح ا...(ره) تیشـه بر اندیشه های بی‌ریشه الحادی اومانیستی و ضددینی زده و در قرن بیستم برسکه تاریخ ضرب کردند.

در بیانیه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان آمده است:‌پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران که به اعتراف بسیاری از انقلاب شناسان نـو، منحصر به فرد و عظیم بود، موجب شد که شیطان بزرگ (آمریکا و همدستانش) با منش استکبــاری سَلَـف خود از تعظیم و سجـده بر این انقلاب الهـی سرباز زده و برای تغییر ساختار، رفتار، مهار و انحراف آن به توطئـه های مختلفی دست بزنند که ترور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، خروج از برجام و کوبیدن بر طبل تحریم‌ها آخرین توطئه مستاجران کاخ سفید برای نا امید کردن مردم عزیز ایران نسبت به انقلاب شان است. توطئه‌ای که سوء تدبیرهای داخلی و گاهی سبک زندگی نادرست خودمان تا حدودی متاسفانه آنها را امیدوار کرده است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: مردم با هر سلیقه‌ای بدانند آنچه اهمیت حضور در ۲۲ بهمن امسال را مضاعف می‌کندخنثی سازی توطئه‌های دشمن و تحریم‌های ظالمانه است. اکنون که آمریکا با سلاح تحریم به دنبال نارضایتی و ارسال تصویر نادرست از مردم ایران به جهانیان است حضور ما باطل السحر تصاویر دروغین ساحران فرعون کاخ سفید و نشانه‌ای دیگر برای اثبات خطاهای دستگاه محاسباتی آمریکا خواهد بود.

در بخش پایانی این بیانیه آ‌مده است: اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان از مردم شریف ایران اسلامی که صاحبان اصلی این انقلاب عظیم هستند دعوت می‌کند، در کنار یکدیگر در راهپیمایی چهل و یکمین 22 بهمن‌ ماه شرکت کنند و با حضورشان پیغام وحدت و همدلی‌ را به گوش جهانیان برسانند و با مشت‌های گره‌کرده بر دهان مستکبرین زده و این پیام را برسانیم که ملت ایران پای مبانی انقلاب و آرمان‌هایش ایستاده است و از آن کوتاه نخواهد آمد. ان شاالله با عنایت حضرت ولی عصر (عج) این حضور گامی بلند برای حرکت به سوی تمدن نوین اسلامی خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1060593

وب گردی

وب گردی