درختان مؤسسه دهخدا قطع نشده است

رئیس اداره فضای سبز شهرداری منطقه یک تهران گفت: درختان مؤسسه دهخدا قطع نشده است و فقط رفع خطر و هرس شاخه‌های خشک آن هم با رأی کمیسیون باغات و پس از بازدید کارشناسان صورت گرفته است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، شهرزاد مهرمند رئیس اداره فضای سبز شهرداری منطقه یک تهران، درباره خبر قطع درختان مؤسسه دهخدا و نگرانی شهروندان از قطع درختان قدیمی در پایتخت گفت: با توجه به گزارش مالک، بازدید کارشناسان اداره فضای سبز و کمیسیون باغات ذیل ماده 7 همچنین درخواست مؤسسه دهخدا و احتمال بروز حادثه سقوط درخت، شاخه و سرشاخه در تند بادهای اخیر، آرای لازم به منظور رفع خطر درختان از ارتفاع مناسب به منظور جلوگیری از وقوع خسارات جانی و مالی برای شهروندان از سوی کمیسیون مربوطه صادر شد.

وی افزود: مطابق رأی صادره و با حضور ناظر فضای سبز رفع خطر و هرس شاخه‌های خشک انجام پذیرفته است.

رئیس اداره فضای سبز شهرداری منطقه یک تهران ادامه داد: در این فرایند، مالک در حین انجام فرایند رفع خطر نیز نسبت به سبک‌سازی و حذف شاخه‌های خشک زیرین درختان سبز کاج موجود در مجموعه نیز اقدام کرده و طبق بازدید کارشناس اداره فضای سبز اقدامی از سوی مالک مبنی بر هرس سنگین و یا حذف درختان صورت نگرفته است.

مهرمند گفت: از شهروندان درخواست داریم گزارش‌های خود را در خصوص هر نوع تعدی به فضای سبز را در سامانه ۱۳۷ شهرداری تهران ثبت و پیگیری کنند.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1060598

وب گردی

وب گردی