انتصاب اعضای هیات حل اختلاف دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد

رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی طی احکامی جداگانه سه نفر از استادان واحد بجنورد را به‌عنوان اعضای هیات حل اختلاف این واحد دانشگاهی منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از بجنورد، رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی طی احکامی جداگانه حجت‌الاسلام رضا نوری عضو هیات علمی واحد بجنورد و حجت‌الاسلام حسین یوسفی فر رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی خراسان شمالی و حسین محمدزاده عضوهیات علمی بازنشسته گروه معارف اسلامی را به‌عنوان اعضای هیات حل اختلاف دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد منصوب کرد.

در احکام جداگانه آمده است: بر اساس بخشنامه ریاست محترم قوه قضاییه در خصوص " اهمیت سازش و نقش آن در احقاق حق و پیشگیری از اطاله دادرسی و استفاده از ظرفیت معتمدین اقشار مختلف جامعه برای گسترش و ترویج فرهنگ صلح و سازش در جامعه اسلامی" جنابعالی برای مدت یک سال به‌عنوان هیات حل اختلاف دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد منصوب می‌شوید.

امید است با عنایت خداوند متعال با همکاری سایر اعضای محترم هیئت و با توجه به شیوه‌نامه اجرایی هیئت‌های حل اخلاف، زمینه حل اختلاف و سازش بین اصحاب دعوی را فراهم کرده و در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) موفق و مؤید باشید.

انتهای پیام /

کد خبر: 1060611

وب گردی

وب گردی