حمایت مردم رمز ماندگاری انقلاب

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی گفت: رمز ماندگاری انقلاب در حمایت مردم است زیرا این حرکت برپایه دین بوده و ملت به آن اعتقاد دارد.

محمد هادی اسماعیلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره انقلاب مردم ایران گفت: این حرکت بر پایه اعتقادات ملت بنا شده و با تغییرات زمان باز هم مردم بر روی آرمان‌های خود باقی می‌مانند.

وی در ادامه افزود: کشورهای مختلفی بر اساس شرایط اقتصادی انقلاب کردند اما با تغییر شرایط اقتصادی و برآورده نشدن خواسته‌های این احتمال وجود داشته که ملت از اعتقادات خود دور شده و اصل حرکت خود نیز دور شدند.

اسماعیلی با اشاره به انقلاب مردم ایران در سال1357 گفت: این حرکت بزرگ برپایه مبانی دینی و آرمان‌های بزرگی انجام شده است که با گذشت زمان مردم از آن فاصله نمی‌گیرند. زیرا اهداف انقلاب ایران مبتنی بر دین و فطرت بوده که با این حال می‌بینیم ملت ایران هنوز بعد از گذشت چهل و یک سال از انقلاب خود بر روی آرمان‌های جمهوری اسلامی ایستاده‌اند.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی اظهار کرد: ماهیت غرب با گذشت زمان روشن‌تر می‌شود همچنین عزیز و موثر بودن آرمان های انقلاب بیشتر به چشم بیشتر می‌آید که همین منجر به بیشتر شدن اعتقاد مردم به جمهوری اسلامی می‌شود.

وی با اشاره به شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد: مردم در روز تشییع پیکر مطهر سردار عزیز اسلام نشان دادند هنوز به آرمان‌های انقلاب وفادار هستند همچنین بعد از برداشتن گام دوم انقلاب با فرمان رهبر معظم انقلاب، مردم نشان دادند محکم پشتیبان انقلاب و نظام هستند.

اسماعیلی با اشاره به انتخابات پیش روی کشور خاطرنشان‌کرد: مردم پای صندوق رأی حضور پرشوری خواهند داشت و قدرت جمهوری اسلامی را همین اقدام ملت نشان خواهد داد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه مردم هواره حضور پرشوری در بزنگاه‌های انقلاب داشته‌اند، اظهار کرد: مسئولان و سیاستمداران فعلی باید قدردان حضور مردم در عرصه‌های مختلف باشند. مردم خالصانه پای انقلاب ایستاده‌اند نوبت مسئولان است تا از این حمایت بهره ببرند.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی در پایان تاکید کرد: رمز ماندگاری انقلاب در حمایت مردم است زیرا این حرکت برپایه دین بوده و ملت به آن اعتقاد دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1060625

وب گردی

وب گردی