احکام انتصاب رئیس دبیرخانه هیأت امنا و سرپرست امور حقوقی ابلاغ شد

احکام انتصاب دکتر مصطفی مبلغی به عنوان رئیس دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و دکتر حمید بذرپاچ به عنوان سرپرست اداره کل حقوقی و صیانت از دارایی های دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز به آنان ابلاغ شد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از کرج، در این جلسه که با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج و جمعی از مسئولین واحدهای دانشگاهی البرز برگزار شد؛ محمدحسن برهانی فر با ذکر سوابق اجرایی مصطفی مبلغی، طی حکمی، وی را به عنوان رئیس دبیرخانه هیأت امنای البرز منصوب کرد.

برهانی فر با تاکید بر اینکه رعایت اخلاق، عدالت و اصول مذهبی در جهت پیشبرد قوانین موثر خواهد بود ابراز امیدواری کرد: با رعایت مبانی انسانی در انجام مسئولیت های اداری و قانونی، از هیچ تلاش و کوششی دریغ نشود.

مبلغی نیز ضمن تشکر از حسن اعتماد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج گفت: با اتکا به الطاف ایزد منان و در سایه حمایت ها و راهنمایی های ریاست محترم دانشگاه و نیز همدلی و همکاری سایر مسئولین دلسوز در این دانشگاه، در جهت پیشبرد اهداف دانشگاه و حل برخی مشکلات موجود در واحدهای دانشگاهی استان البرز کوشش خواهد کرد.

قابل ذکر است مبلغی که پیش از این سمت معاونت توسعه مدیریت و منابع واحد کرج را عهده دار بود؛ چندی پیش به منظور جلوگیری از وقفه امور اداری دبیرخانه هیأت امنای البرز با حفظ سمت مسئولیت امور این دبیرخانه را نیز بر عهده گرفت تا پس از طی مراحل اداری و روند قانونی، انتصاب وی رسما صورت پذیرد.

در ادامه این مراسم همچنین حمید بذرپاچ به عنوان سرپرست اداره کل حقوقی و صیانت از دارایی های دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز منصوب شد.

برهانی فر با تقدیر از زحمات و خدمات شایسته حسین ذبیحی سیف که پس از طی دوران تصدی مسئولیت امور حقوقی واحد کرج به درجه بازنشستگی نائل شده، با اهدای لوح تقدیر، از خداوند متعال برای وی موفقیت در مراحل بعدی زندگی را مسئلت نمود.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که بذرپاچ نیز در مسئولیت جدید خود بیش از پیش به خدمت موثر به دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج موفق بوده و با بهره گیری از تجربیات ارزشمند خود در احقاق حقوق حقه دانشگاه و محافظت و صیانت از این امانت بزرگ، از هیچ تلاشی فروگذار نکند.

بذرپاچ نیز ضمن تشکر از اعتماد ریاست و مسئولین دانشگاه، تصریح کرد بیش از پیش تمام توان و تعهد خود را در مسیر خدمت به دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز به کار خواهد گرفت.

کد خبر: 1060627

وب گردی

وب گردی