نمایشگاه خیریه بیماران هموفیلی و تالاسمی در دانشگاه آزاد شاهرود برگزار شد

به همت روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود و بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) شاهرود نمایشگاه خیریه بیماران تالاسمی، هموفیلی و دیالیزی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از شاهرود، رئیس حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود از برگزاری نمایشگاه خیریه بیماران تالاسمی، هموفیلی و دیالیزی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود و بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) شاهرود خبر داد.

میثم یزدان پناهی در خصوص این نمایشگاه ابراز کرد: "نمایشگاه محصولات و صنایع دستی بیماران تالاسمی، هموفیلی و دیالیزی با پیگیری و همت اداره روابط عمومی واحد از تاریخ 20 بهمن ماه به مدت دو روز در محل ساختمان مرکزی این واحد دانشگاهی برگزار شد.
وی ادامه داد: در این نمایشگاه که توسط 4 نفر از بیماران برگزار شد انواع مواد خوراکی، عروسک دست ساز، پوشاک و شیرینی های مختلف که اکثر آنها از محصولات همین بیماران بود عرضه شد.
وی در خصوص هدف از برگزاری این نمایشگاه خیریه تصریح کرد: این نمایشگاه پیش از این نیز در تعدادی از دانشگاه ها و بیمارستانهای شهرستان شاهرود برگزار شده بود تا بتواند کمکی هر چند ناچیز به این بیماران در جهت مرتفع کردن هزینه های درمان و خرید دارو باشد.

عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود افزود: این نمایشگاه از تاریخ 17 تا 19 بهمن ماه نیز در بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود برگزار شده بود و با هماهنگی های انجام شده بلافاصله شرایط برگزاری آن در دانشگاه را فراهم کردیم.
یزدان پناهی با اشاره به ابراز رضایتمندی و درخواست این بیماران جهت برگزاری مجدد این نمایشگاه در فضای دانشگاه و بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) خاطر نشان کرد: با توجه به نظر مساعد رئیس دانشگاه در ادامه داشتن این کار خداپسندانه و با هماهنگی های انجام شده، موافقت شد که این نمایشگاه طی روزهای 6 اسفند ماه تا 8 اسفند ماه در دانشکده علوم پایه این واحد دانشگاهی برپا ‌شود و همچنین برای سال آینده توافق هایی صورت گرفت.

انتهای پیام /

کد خبر: 1060652

وب گردی

وب گردی