دعوت وزیر علوم از جامعه دانشگاهی برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

تهران- ایسکانیوز- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری امروز دوشنبه با صدور پیامی خواستار حضور حداکثری خانواده بزرگ دانشگاهیان کشور همگام با ملت شهید پرور ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن شد.

منصور غلامی وزیر علوم در پیامی از خانواده دانشگاهیان سراسر کشور دعوت کرد تا همگام با مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

ایران امروز، جغرافیای غیرت و تاریخ جوانمردی است. سرزمینی که به صلح می‌اندیشد و به آئین پهلوانان، پشت زورگویان را به خاک ندامت ساییده است و کوه‌وار، سر در آسمان عزت دارد. ایران امروز، ایران اسطوره‌ها و ایران اَبَرانسان‌هایی است که کمان معرفت، درفش دانایی و بیرق صلح بر شانه دارد. نامی اگر بدین روزگار باید فریاد شود حاج قاسم سلیمانی است که به آئین امام خویش، ابراهیم‌وار، جلوه‌های طاغوت را نه در خاک خویش که در دورمرزهایی که او را با ندای «هل من ناصر ینصرنی» صدا کرده بودند، به خاک نشاند. او فرزند فجر بود و اکنون برماست که نام و نشان او را در فجر انقلاب درخشان‌تر کنیم.

دهه‌ مبارک فجر، یادآور عزم پولادین و اراده‌ی آهنین غیورمردانی است که برای نیل به اهداف متعالی در قالب نظامی مبتنی بر اصول اعتقادی و ارزشی اسلام، در مقابل گلوله‌های دژخیمان سینه سپر کردند و اعجاز پیروزی خون بر شمشیر را به مردم دنیا نشان دادند و انقلابی آفریدند که چشمان دنیا را به خود خیره کرد.

در این روزهای بسیار حساس و سرنوشت‌ساز که ملت ایران در آستانه‌ی حضور در آزمون خطیر انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار دارد و نیز در اربعین سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی، راهپیمایی سراسری یوم‌الله ۲۲ بهمن از اهمیتی مضاعف برخوردار بوده و تردیدی نیست حضور گسترده، پرشور و با صلابت ملت شریف و انقلابی ایران در این رزمایش ملی، برخلاف آرزوی جبهه متحد استکبار و سلطه، ظرفیت‌های ایران اسلامی در عرصه‌ی پیشتازی تحولات راهبردی و گذر از این مقطع را به رخ جهانیان خواهد کشید.

ایران اسلامی به لطف خداوند متعال، رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب و ازخودگذشتگی ملت بزرگ ایران، از تحریم‌های ناجوانمردانه و غیرقانونی آمریکا و هم‌پیمانان آن با استقلال واقعی که جز شعارهای اساسی انقلاب اسلامی بوده نیز با همدلی و اتحاد ملت شریف عبور خواهد کرد. بدون‌شک دستاوردهای عظیم و بی‌بدیل انقلاب، با همت، تلاش، صبر و استقامت جوانان، دانشگاهیان و اقشار مختلف مردم بوجود آمده است و بحمدالله ثمره این درخت تنومند، اقتدار ملی و بین‌المللی و جایگاه‌های جهانی در عرصه‌های گوناگون است.

از این رو، از خانواده بزرگ دانشگاهیان کشور اعم از مدیران، کارکنان، اساتید، دانشجویان، پژوهشگران و همه‌ی ارجمندانی که شبانه‌روز در حال خدمت‌رسانی در راه اعتلا و پیشرفت علمی و پژوهشی ایران اسلامی هستند، می‌خواهم که طبق سنوات گذشته، دوشادوش سایر اقشار ملت بزرگ ایران و در صفوف به‌هم‌پیوسته، در راهپیمایی چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن‌ماه امسال همچون چهل سال گذشته حضوری پرشور، انقلابی و حماسی داشته و منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور باشکوه و ایجاد وحدت و اتحاد را مدنظر قرار دهند.

در این راهپیمایی عظیم، بار دیگر یاد و خاطره بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، شهدای گرا‌نقدر و همه‌کسانی را که در راه پیشرفت و اعتلای این مرزوبوم، تلاش و اهتمام داشته‌اند پاس خواهیم داشت؛ باشد که خداوند متعال همه‌ی ما را مورد الطاف و عنایات واسعه خویش قرارداده و در راه خدمت هرچه بیشتر و بهتر به ملت شریف ایران، سربلند و موفق گرداند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1060662

وب گردی

وب گردی