نوجوانان نیاز دارند منشور انقلاب را بدانند

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش تهران گفت: مردم باید آگاهی و اطلاعات لازم را کسب کنند، به‌ویژه نوجوانان که نیاز دارند منشور انقلاب را به‌خوبی بدانند.

عبدالرسول کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره حضور در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن اظهار کرد: خوشبختانه آموزش و پرورش در شهر تهران بیش از هشت غرفه دارد، این غرفه‌ها مربوط به مناطق، سازمان دانش‌آموزی و اداره بازنشستگی بوده و تعدادی از غرفه‌ها نیز مربوط به مدارس است که به‌صورت خودجوش اقدام به برپایی غرفه کرده‌اند.

وی ادامه داد: استقبال مردم از غرفه‌های آموزش و پرورش بسیار خوب بوده است. در این غرفه‌ها محصولات فرهنگی مانند پوستر و بروشور عرضه می‌کنیم که در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش تهران خاطرنشان کرد: می‌خواهیم مردم حاضر در راهپیمایی 22 بهمن، تاریخ اوراق زرین انقلاب اسلامی را ورق بزنند و آگاهی و اطلاعات لازم را کسب کنند، به‌ویژه نوجوانان که نیاز دارند منشور انقلاب را به‌خوبی بدانند.

کریمی بیان کرد: امروز بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را به‌طور خاص در دستور کار قرار داده‌ایم تا دانش‌آموزان با بیانیه مهم رهبر معظم انقلاب بیش از پیش آشنا شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1060670

وب گردی

وب گردی