ایران هیچ‌گاه وابسته به نیروهای خارجی نبوده است/ انقلاب اسلامی نقطه عطف بزرگی در تاریخ معاصر بود

رهبر جریان حکمت ملی عراق گفت: در چهل‌ویکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در ایران تأکید می‌کنیم که این انقلاب نقطه عطف بزرگی در تاریخ معاصر بود

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سید عمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق در پیامی به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: در چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در ایران تأکید می‌کنیم که این انقلاب نقطه عطف بزرگی در تاریخ معاصر بود. از مهمترین ویژگی‌های این انقلاب آن بود که اسلام را محور و روش خود قرار داد و مرجعیت دینی همواره رهبری آن را بر عهده داشت و دارد، همانطور که امام خمینی قدس سره رهبر و بنیانگذار آن بود.

وی در ادامه این پیام افزوده است: از دیگر ویژگی‌های این انقلاب محبوبیت فراوان، مسالمت‌آمیز بودن و ملی بودن آن بود و در همه جزئیات خود به ملت ایران وابسته ماند و هیچ کمکی از نیروهای خارجی نگرفت و توانست میان همه طیف‌های ملت ایران اتحاد و انسجام برقرار کند.

رهبر جریان حکمت ملی عراق با اشاره به نقش ایران در دفاع از مردم مظلوم فلسطین تاکید کرده است: این انقلاب برنامه‌ای کامل برای اداره حکومت و رهبری امت داشت و متولی دفاع از مسائل بزرگ اسلامی و در راس آنها مسئله فلسطین شد.

حکیم در پایان این پیام آورده است: سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در ایران را به ملت مسلمان ایران و رهبری داهیانه آن، امام خامنه‌ای دام ظله تبریک می‌گوییم و پیشرفت، ثبات و شکوفایی بیشتر جمهوری اسلامی و ملت مسلمان آن را آرزو می‌کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1060676

وب گردی

وب گردی