سرنوشت «اعزام دانشجو به آلمان» چه شد؟

چند وقت پیش رئیس دانشگاه آزاد تهران جنوب از اعزام ۲۳ دانشجوی مهندسی به ایالت تورینگن آلمان خبر دادند در حالیکه هنوز کسی اعزام نشده است.

به گزارش ایسکانیوز، در پی فراخوان دکتر محمدمهدی طهرانچی برای نقد مدیریت یکساله او بر بزرگترین دانشگاه کشور، باشگاه خبرنگاران دانشجویی نقدهای رسیده را به صورت سلسله‌وار منتشر می‌کند.

دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در مراسمی که به مناسبت روز دانشجو برگزار شد، با اشاره به اینکه باید زبان و کلام دانشجو را شنید، گفته بود که «از دانشجویان درخواست دارم در نشریات خود عملکرد یک ساله من و دانشگاه آزاد را مورد نقد و بررسی قرار دهند. از دانشجویان می‌خواهم در نشریات خود، ویژه‌نامه‌هایی در نقد عملکرد من منتشر کنند و شخصا از نقدهای برتر دانشجویان تقدیر خواهم کرد.»

در همین راستا، باشگاه خبرنگاران دانشجویی اعلام آمادگی می‌کند تا نقد و نظرهای دانشجویان را از طریق آدرس الکترونیکی naghdeazaduni@gmail.com دریافت کرده و به نام نویسندگان آن روی خروجی خود منتشر کند. پر واضح است که محتوای این نقدها مورد تایید ایسکانیوز نیست.

***

ناشناس: «چند وقت پیش رئیس دانشگاه آزاد تهران جنوب از اعزام ۲۳ دانشجوی مهندسی به ایالت تورینگن آلمان خبر دادند در حالیکه هنوز کسی اعزام نشده.

تمام هزینه بر عهده دانشجو هست که در حدود ۲۵۰ میلیون هزینه می‌شه و خود دانشجو باید هزینه کند، باید مدرک زبان آلمانی بگیر که فقط نزدیک ۴۰میلیون میشه، که نزدیک ۲ سال فقط مدرک زبان آلمانی طول می‌کشه.

تمام ثبت نام‌ها و پذیرش دانشگاه‌های آلمان، خوابگاه و هزینه دانشگاه آلمان بر عهده خود دانشجوست. دانشگاه آزاد هم فقط نقش بنگاه‌های اعزام دانشجو را برعهده دارد که نزدیک ۲۰۰۰یورو حدود ۲۵میلیون تومان حق‌الزحمه دریافت می‌کند.

لطفا این موضع را پیگیری کنید و از مسئولان بخواهید پاسخگو باشند.»

کد خبر: 1060737

وب گردی

وب گردی