آینده دانشگاه با اجرای سندهای چشم انداز روشن است

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در دانشگاه آزاد هزاران سند چشم انداز وجود دارد و بر همه ما فرض است که با اجرایی کردن سندهای چشم انداز، آینده ای بهتر از پیش برای دانشگاه اسلامی رقم بزنیم.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از دهاقان، یکصد و چهل و سومین جلسه معاونان و مدیران دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام والمسلمین محمد شریفانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: آگاهی، بزرگترین نعمت خداوند است که به انسان‌ها هدیه شده است و ارمغان بزرگتری که از انقلاب اسلامی برای همه ما باقی مانده آن است که انقلاب درک و فهم جامعه ما را بالا برده است.

وی ادامه داد: پیامبر اکرم(ص)، بدون هیچ امکاناتی دعوت مردم به اسلام را شروع کرد و با همه نداشته‌هایش، موفق ترین انسان روی زمین بود. ما نیز برای اینکه قادر باشیم در جامعه اسلامی خود تأثیرگذار باشیم و مردم را برای پیشبرد اهداف اسلام و انقلاب با خود همراه و همفکر کنیم، در ابتدا باید از اختلاف پرهیز کنیم. گام دیگر آن است که اختلاف سلیقه‌ها و اختلاف منش را کنار گذاشته و دست در دست یکدیگر در راه دین طی طریق کنیم. پیامبر ما اگر در دعوت مردم به اسلام موفق بود به این دلیل بود که از ابتدا با برنامه به صحنه آمد و برای برنامه هایش هم روش داشت تا مردم را با قرآن آشنا کند و سعی کرد قرآن را در زندگی روزمره مردم وارد کند و نخبه شناسی و حکیم شناسی را نیز در دستور کار خود قرار داد.

حجت الاسلام والمسلمین شریفانی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی و ظرفیت عظیم موجود در آن به برکت قیام امام خمینی(ره)، انقلاب اسلامی و خون شهدا نصیب ما شده که باید به هر نحو از این مولود انقلاب، نگهداری و حراست کنیم. در این دانشگاه هزاران سند چشم انداز وجود دارد و بر همه ما فرض است که با اجرایی کردن سندهای چشم انداز، آینده ای بهتر از پیش برای دانشگاه اسلامی رقم بزنیم.

حجت الاسلام عباسعلی حیدری مسئول نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی در استان اصفهان نیز در این نشست گفت: یاد و خاطره شهدا را گرامی می‌داریم، شهدایی که امنیت و هستی و ادامه حیات ما مدیون و مرهون رشادت‌ها و شهادت طلبی‌های آنان است.

وی افزود: با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی، همه آحاد جامعه و نیز جامعه دانشگاهیان باید با حضور خود در صحنه انتخابات به وظیفه اخلاقی، ایمانی و دینی خود در خصوص سرنوشت جامعه عمل کرده و از دستاوردهای عظیم این انقلاب صیانت و محافظت کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1060744

وب گردی

وب گردی