باید از دکان‌های حزبی غیرمردمی عبور کنیم

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور در بیانیه‌ای اعلام کرد: دست در دست هم از شرایط نامطلوب امروز و از نمایندگان ناکارآمد و مسئولان نالایق عبور کنیم، از دوگانه‌ها و دکان‌های حزبی، سیاست زده و غیر مردمی عبور کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور خطاب به مردم بیانیه‌ای منتشر کرد.

در بخش ابتدایی این بیانیه آمده است: ضمن گرامیداشت و تبریک چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به یکایک شما با هر اندیشه و تفکری، بر آن شدیم میان هلهله و فریاد بلندگوهای سیاسی و انتخاباتی بعنوان فرزندانتان مجالی کوتاه را با شما سخن بگوئیم. می‌خواهیم دست در دست هم از شرایط نامطلوب امروز و از نمایندگان ناکارآمد و مسئولان نالایق عبور کنیم، از دوگانه‌ها و دکان‌های حزبی، سیاست زده و غیر مردمی عبور کنیم و با کمک همدیگر به یک تصمیم مشترک برسیم.

در بیانیه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل آمده است: ملت عزیز ایران امروز ما مسلط بر بیش از ۴۰ سال رویش ها و ریزش‌ها، سختی‌ها و تنگناها و البته پیروزی‌ها و سرافرازی‌ها هستیم، تجربیاتی که گاه با شهادت جوانان و گاه با مقاومت در برابر تحریم و جنگ به دست آمده اند. مردم عزیز ایران معیشت و امنیت ما در گرو انتخاب هایمان است. اینک فصل انتخاب است، انتخابی برای فرداها، انتخابی برای تغییر و تحول، اینک فصل بذرافشانی است، هر آن چه بکاریم همان را درو خواهیم کرد. انتخابی که اگر تحت تاثیر جو رسانه ها و اربابان قدرت و ثروت شکل بگیرد نتیجه‌اش می‌شود مجلس و دولتی منفعل، پیر، خسته اما ثروتمند که از درد و رنج‌های مردم بی‌خبر است‌.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: مهم‌ترین معضل امروز ناکارآمدی و مسئولیت گریزی کسانی است که با رای و انتخاب ما به قدرت رسیده‌اند و امروز لزومی برای پاسخگویی به ملت نمی‌بینند. انتخابی که در بلوای رسانه‌ها، دروغ و جوسازی احزاب، وعده‌های کذب و صد البته تکرارهای ناروا و بی‌برنامه بود. وضعیت امروز ما نتیجه انتخاب دیروزمان است؛ امروز وقت شانه خالی کردن نیست، باید پای انتخاب مان بایستم و درس بگیریم، باید فردایی تماشایی رقم بزنیم، فردایی که با انتخاب مدیران و نمایندگانی متعهد، جوان، متخصص، انقلابی، از دل مردم و دلسوز محرومین، عدالت محور، مستقل و آزاده نسبت به شرق و غرب، شجاع و کارآمد رقم خواهد خورد.

دانشجویان در این بیانیه عنوان کردند: هرگونه تغییر در وضع نامطلوب موجود دولت و مجلس شورای اسلامی ضعیف و خسته نیازمند تغییر در فرهنگ انتخاب است، فرهنگی که منجر به انتخاب آگاهانه و در نهایت مجلسی عالمانه شود. مجلسی که در خور شان و جایگاه رفیع ملت قهرمان ایران اسلامی باشد‌. در ایام اربعین شهادت حسینی وار سردار سلیمانی، ما معتقدیم انتقام از قاتلان سردار عزیزمان مستلزم انتخاب کسانی است که پای میز سازش با قاتل استکباری نمی‌نشینند و با تکیه بر مردم و ظرفیت‌های فراوان وطن، گفتمان عزتمندانه مقاومت را سرلوحه حکمرانی شان قرار می دهند.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: مردم سالاری دینی امروز برای ما حق و تکلیفی توامان ایجاد کرده است، لذا اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل به عنوان فرزندان کوچک شما، از تمام مردم ایران برای رقم زدن انتخاباتی پر شور و شایسته سالارانه دعوت بعمل می‌آورد، تا با انتخابی عقلانی و شوری انقلابی مجلس کارآمدی را تشکیل بدهیم و با تکیه بر آن دولت را به تکاپو وادار شود و صد البته زمینه‌های شکل گیری دولت جوان حزب اللهی را رقم بخورد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1060756

وب گردی

وب گردی