رونمایی از تابلوی وصایای شهدا در دانشگاه آزاد شبستر

تابلوی وصایای شهدای شبستر با حضور مسئولان، جمعی از خانواده‌های شهدا و دانشگاهیان در دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان رونمایی شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از شبستر، حجت‌الاسلام والمسلمین علی محمدزاده ظهر امروز در نشست بررسی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به بررسی ابعاد و زوایای مختلف پیام بیانیه مهم مقام معظم رهبری با عنوان «بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» پرداخت.

وی با تشریح ابعاد مختلف این بیانیه به نقش و جایگاه مهم علم و پژوهش برای پیشرفت کشور، رهایی از وابستگی به خارج و اهمیت دانشگاه‌ها، استادان و پژوهشگران در این بیانیه پرداخت.

امام جمعه شبستر بر ضرورت برگزاری جلسات متعدد در دانشگاه‌ها، مراکز علمی و پژوهشی برای تبیین ابعاد مختلف این بیانیه مهم تأکید کرد.

برگزاری مراسم عزاداری با عنوان «معنویت، ایثار، شهادت» به یاد شهید سلیمانی

پیش از سخنرانی امام جمعه شبستر، مراسم پرفیض زیارت عاشورا و عزاداری با عنوان «معنویت، ایثار، شهادت» و به یاد شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

همچنین پس از این مراسم با حضور مسئولان، جمعی از خانواده‌های شهدا و دانشگاهیان از تابلوی وصایای شهدای شبستر در دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان رونمایی شد.

طرح نصب وصایای شهدای شهرستان شبستر به پیشنهاد سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه شبستر و همت معاونت فرهنگی و دانشجویی انجام شده و پس از هماهنگی با ارگان‌های مرتبط و تشکیل تیم‌های محتوایی و اجرایی مهم‌ترین بخش‌های وصایای شهدا انتخاب و پس از طراحی و تهیه تابلو در مهم‌ترین معابر و اماکن دانشگاه نصب شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1060763

وب گردی

وب گردی