جدال فوق سنگین بوکس حرفه‌ای در کتابفروشی‌ها

دومین اثر داستانی علیرضا جوانمرد با عنوان «بلند شو قهرمان» توسط نشر اسم منتشر شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، رمان «بلند شو قهرمان» اثر علیرضا جوانمرد از سوی نشر اسم روانه کتابفروشی‌ها شده است.

این کتاب که دومین اثر داستانی جوانمرد محسوب می‌شود که توسط نشر اسم روانه بازار کتاب شده است. او پیش از این با مجموعه داستان «پیشانی‌نوشت‌ها» که حال و هوای متفاوتی دارد و مضمون داستان‌های آن مرگ است در بازار کتاب حضور پیدا کرده بود. این نویسنده اکنون با داستان بلند «بلند شو قهرمان» بار دیگر در بازار کتاب دیده شد.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «باید از دوست شفیق و رئیس رفیقم، آقای ساقدی، که این امکان را برای همسرم، ساقی عزیز، فراهم کرده تشکر کنم و روی پایم بایستم و مسابقه مشت‌زنی را ادامه دهم و با یک ضربه معجزه‌آسای ناهنگام حریف را از پا دربیاورم، نه به خاطر خودم، به خاطر خودم بود که ترجیح می‌دادم همین جا بخوابم - من کلا خواب را به بیداری ترجیح می‌دهم-، به خاطر این مردم شریف، همه این تماشاچیان حاضر در سالن «ارث» که با شور و هیجان، همه امیدشان را به من بسته‌اند و فریاد می‌زنند: «بلند شو قهرمان! بلند شو!»

این داستان بلند که فصل‌های کوتاهی دارد باز هم مانند تجربه قبلی فرم متفاوتی دارد و خواننده را غافلگیر خواهد کرد. به گفته نویسنده این کتاب حال و هوای طنز دارد و خوانندگان را به خندیدن دعوت می‌کند.

این داستان 120 صفحه‌ای را نشر اسم با قیمت 24 هزار تومان روانه کتابفروشی‌ها کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1060780

وب گردی

وب گردی