10 هزار مترمربع فضای خوابگاهی در دانشگاه‌ها افتتاح شد

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم گفت: در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، بیش از 10 هزار مترمربع فضای خوابگاهی، با اعتباری بالغ بر ۱۳۶ میلیارد ریال مترمربع در دانشگاه‌ها از محل اعتبارات ملی و با مشارکت خیرین به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، محمد تقی نظرپور از افتتاح 10 هزار مترمربع فضای خوابگاهی در دانشگاه‌ها به مناسبت دهه فجر خبر داد و گفت: با عنایت به اینکه یکی از دغدغه های اصلی دانشگاه ها تآمین تسهیلات رفاهی و خدماتی دانشجویان است، احداث فضاهای خوابگاهی به‌عنوان یکی از ضروریات رفاهی برای دانشجویان از محل اعتبارات ملی، مشارکت دانشگاه ها و کمک های خیرین در طی سال‌های گذشته مورد توجه قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: از سال ۱۳۹۸ تعداد ۲۹ طرح خوابگاهی با زیربنای ۷۳۵۰۰ مترمربع با آورده ۵۳۷ میلیارد ریال در دانشگاه ها و مراکز آموزشی در دست اجرا هستند که برای تکمیل به اعتباری حدود ۹۷۷ میلیارد ریال نیاز دارند.

به گفته معاون اداری، مالی و مدیربت منابع وزارت علوم، در سال جاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در راستای اجرای اهداف و سیاست‌های دولت برای تکمیل ۸ پروژه خوابگاهی، اعتباری حدود ۷۵ میلیارد ریال تخصیص داده شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1060781

وب گردی

وب گردی