برخی خبیثان از تریبون‌های رسمی کشور تزریق ناامیدی می‌کنند

جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت:برخی خبیثان از تریبون‌های رسمی کشور ما نیز خباثت می‌کنند و قصد تزریق ناامیدی دارند در حالیکه از صدقه سر مردم است که به آن جایگاه رسیده‌اند.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، سردار علی فدوی، بعد از امروز در مراسم اربعین شهید سردار قاسم سلیمانی که در مصلای اعظم امام خمینی(ره) اظهار کرد: بیش از ۴۱ سال است که انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام رحمت‌الله بر سرتاسر کشور و به نوعی بر دل‌های خیلی از مردمان مسلمان جهان سایه افکنده است و برکات بی‌انتهای خود را گسترده است زیرا انقلاب اسلامی نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر غیر از اسلام نیست.

وی افزود: از تمام کلمات امام در طول عمر و مکتوبات قلبی ایشان اگر جستجو کرده و تلاش کنید یک کلمه بیشتر از اسلام و یک کلمه کمتر قطعا نمی‌بینید ولی طی قرن‌ها در این مملکت پرافتخار حکام بی‌لیاقت، طروی شد که وقتی انقلاب اسلامی به رهبری امام پیروز شد، هم دنیا و هم منطقه تصور کردند که یک چیز جدیدی به دنیا آمده است.

جانشین فرمانده‌ کل سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: یکی از مشخصه‌های انقلاب و امام رحمت‌الله دل‌های بی‌شمار و ملت و امتی را بیدار کرد وقتی دل‌ها بیدار شود به خاطر خلقت خدایی و فطری خیلی از امور را متفاوت از آنچه در قبل بود، بروز می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه کفایت می‌کند که دل‌ها معطوف خدا شود و به این لحاظ در انقلاب اسلامی دل‌های بی‌شماری تلاطم و آرامش خود را از دست دادند و نمی‌توانستند سر جای خود باشند، افزود: پیروان امام راحل بی‌شک قوت و علت تکالیف خود را خود مستقیما از امام خود گرفتند.

سردار فدوی بیان کرد: بی‌شمار دلدادگان انقلاب پرورش یافته و عظمت یافته مکتب خمینی کبیر هستند.

وی متذکر شد: وقتی این حالت به وجود آید، همه مستکبران عالم که مداوم به دشمنی جبهه انقلاب برخاسته‌اند و یک لحظه را برای دشمنی از دست نداده‌اند، به خاطر قوت و قدرت ایجاد شده در بین مردم، نتوانستند در این ۴۱ سال یک مورد پیروزی کسب کنند.

جانشین فرمانده‌ کل سپاه پاسداران ادامه داد: ایران در این ۴۱ سال پیروز بر جبهه باطل و شیطان بزرگ بود و در ابن راه ستارگان درخشانی که تعدادشان هم زیاد است، نقش‌آفرینی کردند.

وی یادآور شد: در خطه بزرگ آذربایجان تعداد زیادی از ستارگان را می‌شناسید که از جمله نمونه آن باکری، تجلایی، شفیع‌زاده هستند.

سردار فدوی با اشاره بر اینکه باروری و پویایی در انقلاب اسلامی به میزانی است که حتی ستارگان به تعداد زیاد نمودار شده و نقش بازی کردند، افزود: امام رحمت‌الله یک کلید واژه وسیع برای همه ما مشخص کرده‌اند که این کلیدواژه آیه قرآن است.

وی تصریح کرد: بندگان خدا باید بر تکالیف خود عمل کنند و بعد خداوند بر وعده خود که تخلفی در آن نیست و وعده حتمی است، عمل می‌کند که در این ۴۱ سال رقم خورده است.

جانشین فرمانده‌ کل سپاه پاسداران بیان داشت: تکالیف الهی موکول به موضوع خاص و رزمندگی و جنگیدن با دشمن نیست بلکه طیف وسیع که دل آدم می‌فهمد نیز جان گرفته است.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب مطمئن هستند که در همه حال به تکالیف الهی خود عمل کرده و معتقدند که خداوند نیز بر وعده خود عمل می‌کند‌.

سردار فدوی با بیان اینکه در شب پیروزی انقلاب هم افرادی بودند که پیروزی انقلاب را پیش‌بینی نمی‌کردند، گفت: این وعده الهی بود که تحقق یافت و خیلی سریع قدرت و استطاعت و توانایی انقلاب به حد و میزانی رسید که از مرزها فراتر رفته و طیف وسیع از دنیا را در برگرفت و دشمنان اسلام نگرانی‌های خود را بی‌حد دیدند زیرا اگر در یک جغرافیایی به نام ایران همه منافع خود را از دست دادند، الان به سمت از دست دادن منافع در همه دنیا هستند.

وی افزود: روزی بود که در خانه و شهر خود با دشمنان می‌جنگیدیم و خیلی سریع از این مرحله عبور کرده و آن را تبدیل به جنگیدن در خانه دشمن کردیم.

جانشین فرمانده‌ کل سپاه پاسداران متذکر شد: شهید سلیمانی دلداده شهدای قبل خود بود؛ قطعا این شهید وقتی اسم شهید کاظمی و باکری می‌آمد، منقلب شده و به مثابه فردی که دلداده‌ای را خیلی وقت است ندیده، رفتار می‌کرد.

وی به آخرین دست‌نوشته شهید سلیمانی در نیم ساعت قبل پرواز به عراق در سوریه اشاره کرد و گفت: همانند شهید باکری او نیز نوشته است که " خدایا مرا پاکیزه بپذیر".

جانشین فرمانده‌ کل سپاه پاسداران اضافه کرد: همه رفقای شهید سلیمانی در دفاع مقدس یک‌دست بودند و دل و عمل‌شان یکسان بود.

وی خاطرنشان کرد: وقتی شهید کاظمی در سفر ارومیه به شهادت رسید، شهید سلیمانی منقلب بود و هر هفته بر سر مزار او در اصفهان حاضر می‌شد.

سردار فدوی با بیان اینکه شهید سلیمانی ۲۲ سال فرمانده سپاه قدس بود و خیلی سریع تفاوت روند سپاه قدس روشن شد، افزود: طبیعتا هر قدر نیروی قدس فعال‌تر باشد، صهیونیست‌ها و آمریکا مطلع می‌شوند و به عبارتی شهید سلیمانی ۲۲ سال است که چشم دشمنان را کور کرده و آنها ۲۲ سال تلاش کردند تا بعد از مدت‌ها توانستند این جنایت را کنند.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا عددی نیستند که افرادی مانند سلیمانی و رضوانی را به شهادت برساند، گفت: وقتی دل شهید سلیمانی تکمیل شد و دیگر نتوانست در این دنیا تاب تحمل داشته باشد، باید به دیدار معبود بشتابد، از این‌رو باید اسباب هم فراهم شود.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: در روزهای اخیر هر کسی که سردار دل‌ها را می‌‌دید، می‌توانست متوجه شود که روزهای آخر دیدار با اوست.

وی با استناد به فرمایش پروردگار مبنی بر اینکه جان مومن را نمی‌گیرم مگر اینکه خود بخواهد، تصریح کرد: شهید سلیمانی بیش از ۴۰ سال است که جان برکف بود و عاشقانه برای معبود خود تلاش می‌کرد.

سردار فدوی بیان کرد: اربا، اربا که از بچگی برای عاشورا گفته شد را حضرت آقا برای شهید سلیمانی مطرح کرد زیرا اربا اربا در عاشورا با شمشیر و برای سردار با موشک بود.

وی گفت: ما باید وقتی که این عبارت والا درباره شهید سلیمانی را از حضرت آقا مبنی بر اینکه او خود یک مکتب است را شنیدیم، پس باید یقین یافت که هر کسی آن روند شهید را انجام دهد، خداوند به همان رافت او را خواهد دید.

سردار فدوی ابراز کرد: باید توکل برخدا کرد و مطمئن بود که خداوند کارها را پرقدرت انجام می‌دهد و البته برای هر کسی یک اندازه‌ای گذاشته و انسان باید راضی باشد و هر کسی به همان روند عمل کند، می‌توانند همانند شهید سلیمانی و حتی بالاتر باشد.

وی یادآور شد: سلمان فارسی به قدری ولایی بود که بالاترین جایگاه را پیدا کرد پس می‌توان طبق روالی که سردار سلیمانی عمل کرد، انجام داد و بالاتر از او رفت.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه شرایط و مشکلات فعلی در شان مردم نیست، گفت: اگر کاسه چه کنم، چه کنم در دست می‌گیریم به خاطر این است که به قاعده و فرمول‌های الهی عمل نکرده‌ایم.

وی توضیح داد: شهید سلیمانی نمونه کاملی از روند و چرخه‌ای بود که اگر مثل او عمل کنیم، خدا نیز بر وعده خود عمل خواهد کرد.

سردار فدوی ادامه داد: چه کسی باور می‌کرد که بیش از چندین میلیون در کشور و در خارج از آن حتی دورافتاده‌ترین جاهای دنیا به کف خیابان بیایند و برای سردار عزاداری کنند.

وی با بیان اینکه باید دائم تلاش کرد تا به همه موارد عملی شهید سلیمانی پی برد، گفت: اگر همه مردم دنیا همانند سلیمانی عمل کنند، قطعاً خداوند نیز عنایت نامحدود خود را بر آنان نازل خواهد کرد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران ابراز کرد: مردم تبریز به این روند و مکتب و قاعده آشنا هستند زیرا پرورده این مکتب هستند.

وی با اشاره به فرارسیدن انتخابات مجلس گفت: از جمله روزهایی است که می‌تواند تجلی پیدا کرد؛ دوم اسفند، پای صندوق می رویم تا یکی از جلوه‌های تکالیف الهی نمایش دهیم.

سردار فدوی ادامه داد: خبیثان عالم می‌خواهند که این تکالیف به اندازه کافی انجام نگیرد و چون تصور می‌کنند که ابزار رسانه در اختیار آنهاست از این‌رو تصویرسازی می‌کنند که مردم پای کار نیستند و هر وقت روی این تمرکز کردند،شکست خوردند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران بیان کرد: برخی خبیثان از تریبون‌های رسمی کشور ما نیز خباثت می‌کنند و قصد تزریق ناامیدی دارند در حالیکه از سر صدقه مردم است که به آن جایگاه رسیده‌اند.

وی افزود: برای مثال جشنواره‌ای به صورت زنده دیروز از رسانه ملی پخش شد که برخی‌ها کلامی را میگویند که در داخل تزریق ناامیدی برای مردم است.

سردار فدوی افزود: ۴۰ سال تجربه پیش روست و حال می‌دانیم روند چیست، پس باید ناامیدی را کنار زده و در میدان بود که نمونه این روند در دوم اسفند ماه تجلی می‌یابد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1060800

وب گردی

وب گردی