تلاش برای بقا در بازار رقابتی کنونی؛

«اسنپ‌چت» طراحی‌های جدیدی اضافه کرد

یکشنبه 27 بهمن 1398 - 10:11
کد مطلب: 1060832
Snapchat1

با اضافه شدن ویژگی‌های معرفی شده توسط اسنپ‌چت به اینستاگرام، محبوبیت این برنامه کم شد که به همین دلیل تغییرات کلی در طراحی خود اعمال کرده است.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، پس از رد پیشنهادهای خرید توسط فیس‌بوک و به دنبال اضافه شدن ویژگی‌های معرفی شده توسط اسنپ چت به اینستاگرام، این برنامه محبوبیت خود را از دست داد. با این وجود هنوز هم مخاطبان فعال از اسنپ چت استفاده می کنند و تلاش برای بهتر شدن این پلتفرم ادامه دارد.

این برنامه که تا امروز دارای سه زبانه اصلی بوده، در طراحی جدید به پنج زبانه تقسیم شده است. (یک نقشه متحرک که مکان‌های دوستانتان را در طراحی جدید نشان می دهد در سمت چپ برگه چت)

تغییرات در طراحی Snapchat در راه است

پیش از این لازم بود برای دستیابی به این نقشه، صفحه دوربین را پایین می کشیدید. زبانه «Discover» در سمت راست به شما امکان می دهد سریال ها و برنامه های اصلی تهیه شده توسط اسنپ چت را مشاهده کنید.

اسنپ چت با 218 میلیون کاربر فعال حدود سه سال پیش باز طراحی شده بود. تأثیر طراحی جدید بر این برنامه به کنجکاوی بزرگی برای کاربران آن تبدیل شده است. در حالی که کاربران جوان مانند دانش آموزان دبیرستان و دانشکده ها همچنان به طور فعال از Snapchat استفاده می کنند، با این حال بزرگسالان از سخت بودن واسط کاربری این برنامه شکایت کرده‌اند.

یکی از ویژگی‌های مهم در طراحی جدید اسنپ چت نمایش اخبار مهم رسانه‌هایی نظیر NowThis، Wall Street Journal و Washington Post است که باعث رسیدن اخبار از منابع معتبر به توده‌های جوان می‌شود.

انتهای پیام/

289 / 336

نظرات

1- لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب توهین‌آمیز یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران و مغایر با قوانین کشور منتشر نمی‌شود.
3- نظرات پس از تایید منتشر می‌شود.

ایسکاTV

اخبار پر بازدید

آخرین اخبار