لزوم تلاش مسئولان برای شتاب گرفتن رشد علمی در دانشگاه‌ها

مدیر مسئول و سردبیر نشریه فانوس بسیج دانشجویی گفت: مسئولان ضمن کنار گذاشتن دیدگاه‌های مادی و جناحی در فضای علمی کشور، برای شتاب گرفتن رشد علمی در دانشگاه‌ها تلاش کنند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ سجاد رضایی مدیر مسئول و سردبیر نشریه فانوس بسیج دانشجویی اظهار کرد: دانشجویان از همان روزهای ابتدایی انقلاب نقش‌های زیادی در پیشبرد اهداف انقلاب داشتند چرا که نسل بیدار و هوشیار جامعه را با هر گرایش فکری و سیاسی دانشجویان تشکیل می‌دهند.

وی افزود: برخی از دانشجویان پیرو خط امام و تمام اقشار انقلابی در تمام این سال‌ها در مقابل تمام توطئه‌های دشمنان ایستادند و دسیسه‌های زیادی که از جانب منافقان و معاندان در داخل و خارج طراحی شده بود، توسط دانشجویان انقلابی و دلسوز انقلاب که حتی حاضر به جانفشانی در راه اهداف نظام بودند، برملا می‌شد.

مسئول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج گفت: اگر دانشجویان بیداری خود راه حفظ نکنند و در هر برهه‌ای از زمان به ناملایمتی‌های موجود واکنش نشان ندهند ممکن است نماز امت که به گونه‌ای بیداری سیاسی در عصر حاضر تلقی می‌شود، قضا شود.

رضایی عنوان کرد: این دانشجو و جامعه دانشگاهی بود که فضای نخبگانی جامعه را شکل می‌داد و به پیاده سازی اهداف نظام در ابعاد مختلف می‌اندیشید گرچه گاهی سرعت پیشرفت در راستای اهداف انقلاب به دلیل مسائلی از جمله خیانت، عدم دغدغه‌مندی مسئولان، دنیازدگی و دیدگاه‌های مادی و... کند می‌شد اما به مدد افراد علمی و انقلابی و حزب اللهی هرگز متوقف نشده و نخواهد شد.

وی همچنین تصریح کرد: ان‌شاالله پرچم بیداری این نظام به دست دانشجویان انقلابی همچنان باقی بماند و همواره به مدد رهبر معظم انقلاب در تمامی عرصه‌ها بشتابند تا پرچم این انقلاب راستین به دست صاحب اصلی آن حضرت حجت ارواحنا فدا برسد.

مدیر مسئول و سردبیر نشریه فانوس بسیج دانشجویی گفت: برای شتاب گرفتن رشد علمی در دانشگاه‌ها می‌بایست تمامی افراد دانشگاهی اعم از دانشجو، استاد، مسئولان و معاونان و کارمندان و کارگران و تمامی اقشاری که به نوعی با فضای دانشگاهی در ارتباط هستند، ضمن کنار گذاشتن دیدگاه‌های مادی و جناحی در فضای علمی کشور همگان با دلسوزی برای اهداف نظام اسلامی که خودشان در حال تنفس در فضای آن هستند، بکوشند و آن را به طور واقعی بخشی از دغدغه زندگی خود بدانند و از پیچیدگی سیستم‌های اداری که گاهی باعث ایجاد ناملایمتی‌هایی برای افراد می‌شود، خسته نشده و در جهت بهبود شرایط و سهولت در امور بکوشند.

رضایی در پایان خاطرنشان کرد: ان‌شاالله که ادامه دهنده راه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی باشیم و با عنایت خاصه ایشان به سعادت دنیوی و اخروی دست یابیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1060873

وب گردی

وب گردی