شبکه‌سازی فعال و گسترده زنان در بسیج اساتید

معاون خواهران بسیج اساتید گفت: درحال حاضر معاونت خواهران بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در شبکه سازی از شبکه اساتید آقایان فعال‌تر و گسترده‌تر است‌.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، زهرا جوانی در دومین نشست تخصصی که امروز به مناسبت روز زن با عنوان نقش آفرینی زنان در گام دوم انقلاب بر مبنای فرهنگ و سبک فاطمی در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار شد، گفت: زنان مومن ایرانی باید قدر الگوی خود یعنی حضرت زهرا(س) را بدانند و در صدور فرهنگ عفاف به سایر کشورها تلاش کنند.

وی ادامه داد: معاونت خواهران بسیج اساتید دانشگاه آزاد در مهرماه ۹۷ تاسیس شد و در حال حاضر شبکه ای از استادان خانم عضو بسیج در کل کشور در معاونت خواهرات این دانشگاه در حال فعالیت هستند.


معاون خواهران بسیج اساتید گفت: هر استان و هر واحد دانشگاه آزاد اسلامی در استان تهران یک مجموعه بسیح اساتید دارد که استادان بسیجی خانم در این مجموعه ها فعالیت می‌کنند.

وی اضافه کرد: همایش ملی زن مسلمان در آیینه اسلام ۳۰ بهمن ماه در واحد یادگار امام خمینی(ره،) برگزار می‌شود و استادان دانشگاه آزاد اسلامی در فراخوانی مقاله های خود را ارسال کرده و مورد داوری قرار گرفته است و در این همایش آثار برتر مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

جوانی بیان کرد: معاونت خواهران بسیج اساتید دانشگاه آزاد از سال گذشته به مناسبت روز زن، سلسله نشست‌هایی به صورت سالانه با هدف بررسی الگوی زن مسلمان برگزار می‌کند.

معاون خواهران بسیج اساتید عنوان کرد: در حال حاضر معاونت خواهران بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در شبکه سازی از شبکه اساتید آقایان فعال‌تر و گسترده‌تر است‌.

انتهای پیام/

کد خبر: 1060901

وب گردی

وب گردی