علم و پژوهش در صدر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی قرار دارد

نشست هم اندیشی تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با حضور مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان اصفهان ، رئیس مرکز اندیشه وهمفکری راهبردی سازمان بسیج مستضعفین در دانشگاه آزاداسلامی واحد نجف آباد برگزار شد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از نجف آباد، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به اینکه حکومت حاکم در جهان باید حکومت صالحان باشد اظهار کرد: وعده الهی براین است که صالحان در جهان حکومت کنند و ما نیز باید هم سو با این انقلاب اسلامی باشیم تا به سمت حکومت صالحان پیش برویم.

حجت الاسلام حیدری درادامه گفت: روایات بسیاری در رابطه با حکومت امام عصر(عج) وجود دارد و با توجه به این روایات، پیش از ظهور وتاسیس حکومت جهانی امام زمان(عج) امت ها ومردمانی هستندکه ظهور وبروز پیدا میکنندو اراده ومشیت الهی بر آن قرار گرفته است که نقش آفرینی آنها زمینه‌ساز قیام امام عصر(عج)باشد.

وی با اشاره به ویژگی‌هایی بارز انقلاب شکوهمند اسلامی که آن را از بقیه انقلاب ها جدا می کند خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی قابل مقایسه با هیچ کدام ازانقلاب ها دردنیا نیست تا جایی که به جرات میتوانیم ادعا کنیم یکی از مصادیق روایات در زمینه سازی ظهور امام عصر(عج)است.

حجت الاسلام حیدری افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی هفت سرفصل اساسی برای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی عنوان فرمودند و این سرفصل ها عبارت از دانش و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و عزت ملی است که همه آنها باید به خوبی در نظر گرفته شوند.

وی درپایان گفت: علم وپژوهش در صدر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است که بایدتوسط اندیشمندان، عالمان ودانشگاهیان مدیریت شود.

کد خبر: 1060914

وب گردی

وب گردی