سخنرانی علمی با موضوع "نگاهی به ویروس کرونای جدید" برگزار شد

مراسم "نگاهی به ویروس کرونای جدید" به همت انجمن علمی دانشجویی دانشگاه علوم و فناوری های نوین دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران صبح امروز در سالن آمفی تئاتر شهید احدی این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم "نگاهی به ویروس کرونای جدید" به همت انجمن علمی دانشجویی دانشگاه علوم و فناوری های نوین دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران صبح امروز در سالن آمفی تئاتر شهید احدی این دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم فلورا فروزش با اشاره به تازه تاسیس بودن این انجمن گفت: دانشجویان این دانشکده، پتانسیل بالایی در زمینه های تحقیقاتی و پژوهشی دارند به همین دلیل در صدد برآمدیم تا برای دانشکده علوم نوین انجمن مجزایی را ایجاد کنیم تا دانشجویان بتوانند فعالیت‌های خود را در این زمینه برنامه‌ریزی کرده و به مرحله عمل برسانند.
او اضافه کرد: دانشجویان این دانشگاه در تمام گرایش‌های مختلف علوم نوین با انگیزه و پتانسیل بالا هستند. دانشکده علوم نوین ۹ گرایش آموزشی دارد که در تمام مقاطع تحصیلی لیسانس، ارشد و دکترا دانشجو می پذیرد.
فروزش ادامه داد: با توجه به تجربه و آماری که در این زمینه داشتیم، دانشجویانی که فعالیت‌های علمی داشتند منجر به این شد که در هفته پژوهش از دانشکده خودمان تعدادی از دانشجویان را معرفی کنیم که به عنوان دانشجویان برتر در زمینه تحقیقاتی به عنوان نماینده دانشگاه جایزه دریافت کنند.
او اضافه کرد: بر همین اساس انجمن علمی تشکیل شد. انجمن علمی دانشجویی در واقع متشکل از دانشجویانی است که در زمینه پژوهشی فعالیت می‌کنند.
فروزش با بیان این که دانشجویان این دانشگاه در تمامی گرایش های علوم نوین خلاق و پیشرو هستند اظهار کرد: تشکیل انجمن برای این که تنها یک اسم وجود داشته باشد هدف ما نبوده و با انگیزه و با هدف فعال بودن این مجموعه، این انجمن را تاسیس کردیم.

معاون پژوهش و فناوری دانشکده علوم و فناوری نوین دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: از دانشجویان می‌خواهم در این انجمن عضو شده و فعالیت های پژوهشی خود را تقویت کنند. از اهداف انجمن، تشکیل کارگاه ها، سمینارها، همایش ها و جشنواره های علمی است.
هدف از تشکیل انجمن نیز شکوفایی استعدادهای دانشجویانی است که پتاسیل زیادی دارند.
او در پایان، برگزاری این مراسم را نشان دهنده به روز بودن دانشجویان دانست.
انتهای پیام/

کد خبر: 1060938

وب گردی

وب گردی