درخواست ایجاد مجله isi ایرانی توسط دانشگاه آزاد اسلامی

از دانشگاه آزاد اسلامی می‌خواهیم که پایگاه ثبت جامع مقالات حاصل از پایان‌نامه‌های دانشجویی واحدهای دانشگاه آزاد را ایجاد کند.

به گزارش ایسکانیوز، در پی فراخوان دکتر محمدمهدی طهرانچی برای نقد مدیریت یکساله او بر بزرگترین دانشگاه کشور، باشگاه خبرنگاران دانشجویی نقدهای رسیده را به صورت سلسله‌وار منتشر می‌کند.

دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در مراسمی که به مناسبت روز دانشجو برگزار شد، با اشاره به اینکه باید زبان و کلام دانشجو را شنید، گفته بود که «از دانشجویان درخواست دارم در نشریات خود عملکرد یک ساله من و دانشگاه آزاد را مورد نقد و بررسی قرار دهند. از دانشجویان می‌خواهم در نشریات خود، ویژه‌نامه‌هایی در نقد عملکرد من منتشر کنند و شخصا از نقدهای برتر دانشجویان تقدیر خواهم کرد.»

در همین راستا، باشگاه خبرنگاران دانشجویی اعلام آمادگی می‌کند تا نقد و نظرهای دانشجویان را از طریق آدرس الکترونیکی naghdeazaduni@gmail.com دریافت کرده و به نام نویسندگان آن روی خروجی خود منتشر کند. پر واضح است که محتوای این نقدها مورد تایید ایسکانیوز نیست.

***

م. عبدالهی: «از دانشگاه آزاد اسلامی می‌خواهیم که پایگاه ثبت جامع مقالات حاصل از پایان‌نامه‌های دانشجویی واحدهای دانشگاه آزاد را ایجاد کند و توسط اساتید برجسته هر واحد داوری و ثبت شود و درآوردن مقاله از پایان‌نامه‌های دانشجویی را اجباری و نمره بهش قرار دهد تا اولا پایان‌نامه‌های دانشجویی مورد استفاده همه قرار گیرد و خیلی از پایان‌نامه‌ها اصلاً جایی ثبت نمی‌شود و بی‌مصرف می‌شود.»

کد خبر: 1060961

وب گردی

وب گردی