مراکز رشد دانشگاه، آماده دریافت ایده های علمی دانشجویان بین الملل

گردهمایی دانشجویان بین الملی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان با حضور رییس و اعضای هیات رئیسه این دانشگاه در تالار شهید مطهری برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از اصفهان، پیام نجفی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان ضمن تبریک به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) گفت: دانشگاهی که در آن تحصیل می کنید حائز رتبه دوم در رتبه بندی گوگل اسکولار و وبومتریک در میان دانشگاه های آزاد اسلامی سراسر کشور است و در سطح بین الملل از دانشگاه های مطرح و مورد توجه محسوب می شود.

وی افزود: این دانشگاه در سالیان گذشته میزبان همایش بین المللی آسایهل با حضور اندیشمندان 50 دانشگاه از 25 کشور سراسر دنیا بوده که نشان از اعتبار و وجاهت پژوهشی و علمی دانشگاه در عرصه بین الملل دارد.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به تعاملات دانشگاه در عرصه بین الملل خاطرنشان کرد: همایش فرصت های سرمایه گذاری در شرق آفریقا، اعطای نشان مدیریت کیفیت به دانشگاه در فرانسه و تفاهم نامه های متعدد با کشور های انگلستان، سوئیس، فرانسه، مالزی، ترکیه، سنگاپور و جمهوری چک باعث شده است تا نگاه ویژه ای در عرصه علمی به این واحد دانشگاهی بشود و دانشجویان بسیاری این دانشگاه را برای ادامه تحصیل انتخاب کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان اظهار کرد: این دانشگاه تمرکز خود را بر روی کارآفرینی و ارزش آفرینی قرارداده است و تولید بذرهای هیبریدی در این دانشگاه در دنیا کم نظیر است و توصیه من به دانشجویان بین المللی آن است که با مراجعه به مراکز رشد دانشگاه، ایده ها و توانایی های بالقوه خود را به بالفعل بدل سازند تا هم برای کشور خود و هم برای ایران آینده ساز و مفید باشند.

وی افزود: صرفا دانشگاه را محلی برای آموزش ندانید چون آموزش فقط بخشی از فرایند دانشگاه است بلکه باید به پژوهش و فناوری به عنوان بخش مهمی از کار دانشگاه توجه داشت و از شما دانشجویان می خواهم تا در فعالیت های پژوهشی دانشگاه مشارکت گسترده داشته باشید.

نجفی تصریح کرد: با توجه به حضور دانشجویان از کشورهای مختلف در دانشگاه شاهد یک تنوع فرهنگی بی نظیر هستیم و ایجاد یک تالار گفتگوی بین المللی میان دانشجویان یک ضرورت است تا دانشجویان از کشورهای مختلف با همکاری حوزه بین الملل دانشگاه بتوانند نظرات خود را ابراز و دانشگاه را در مسیر موفقیت هدایت سازند.

لازم به ذکر است دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان با رشته های متنوع خود میزبان صدها دانشجوی غیرایرانی از کشورهای مختلف آسیایی و آفریقایی است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1061020

وب گردی

وب گردی