رونمایی از صندوق قرض الحسنه نورالمجتبی(ع) وابسته به کانون فرهنگیان شاهد و ایثارگران

مدیرعامل کانون فرهنگیان شاهد و ایثارگران از رونمایی صندوق قرض الحسنه نور المجتبی(ع) وابسته به کانون فرهنگیان شاهد و ایثارگران با همیاری خیرین ایثارگر در جهت فرآیند اعطای تسهیلات به اعضا کانون فرهنگیان شاهد و ایثارگران خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی کانون فرهنگیان شاهد و ایثارگران، محمد فتحی مدیرعامل کانون فرهنگیان شاهد و ایثارگران در سخنانی با گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) از رونمایی صندوق قرض الحسنه نور المجتبی(ع) وابسته به کانون فرهنگیان شاهد و ایثارگران خبر داد و گفت: خدمات‌رسانی صادقانه و افزایش رضایت‌مندی اعضای کانون فرهنگیان شاهد و ایثارگران همیشه در اولویت برنامه‌های کانون بوده و تمامی تلاش مجموعه هیئت مدیره و سایر همراهان کانون فرهنگیان شاهد و ایثارگران در راستای تحقق موارد مذکور است.

فتحی تکمیل فرم عضویت در کانون فرهنگیان شاهد و ایثارگران را از شرایط اولیه بهره‌مندی از تسهیلات قرض الحسنه نور المجتبی(ع) برشمرد و اضافه کرد: این تسهیلات به در خواست اعضا به صورت موردی و با توجه به بخش‌های مشخص شده انجام خواهد شد.

وی افزود: تسهیلات پرداختی به صورت قرض الحسنه بوده و کارمزد آن فقط ۴% است و مدت بازپرداخت تسهیلات براساس جدول برنامه‌ریزی شده و اعتبارات قرض الحسنه نورالمجتبی (ع) تنظیم شده است.

گفتنی است عضویت در کانون فرهنگیان شاهد و ایثارگران به صورت آنلاین در سایت فراهم شده تا همه بتوانند از سراسر کشور به عضویت این کانون درآیند، در ادامه مدارک ارسال شده و درخواست توسط کمیته تسهیلات بررسی و به متقاضیان در کمترین بازه زمانی اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1061032

وب گردی

وب گردی