تزریق بیش از ۲‌هزار میلیارد به شرکت‌های دانش‌بنیان

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: طی یک سال گذشته ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان به شرکت‌های دانش‌بنیان تزریق و همچنین هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان ضمانت بانکی برای شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها صادر شده است.

گزارش خبرنگار گروه علم‌و‌‌‌فناوری ایسکانیوز، علی وحدت رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی در آیین گردهمایی شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌های صنعت نفت و ارائه نیازهای فناورانه، با اشاره به اینکه بیش از ۴هزار و ۸۰۰ شرکت دانش‌بنیان در بخش‌های کلیدی صنعت مشغول به فعالیت است، اظهار کرد: این صندوق بحث تضمین خرید، تضمین کیفیت و ارائه انواع تسهیلات لیزینگ و ابزارهای مالی و نیز مباحث سرمایه‌گذاری و اوراق نوآوری را در اختیار شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌های قرار می‌دهد.

وی تصریح کرد: طی یک سال گذشته ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان به شرکت‌های دانش‌بنیان تزریق شده است. همچنین هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان ضمانت بانکی برای شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌های صادر شده است.

وحدت گفت: با پیگیری صندوق نوآوری و شکوفایی ۴ هزار میلیارد تومان قرارداد منعقد شده است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم طی دو روز برگزاری رویداد گردهمایی شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌های صنعت نفت و ارائه نیازهای فناورانه بتوانیم به نتایج مطلوب در راستای رفع نیازهای این شرکت‌ها دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1061036

وب گردی

وب گردی