هیچ برنامه‌ای ضمیمه لیست‌های متعدد انتخاباتی نیست

معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج دانشجویی گفت: این روزها لیست‌های انتخاباتی زیادی انتشار یافته؛ اما جای تاسف است که هیچ برنامه کلانی ضمیمه این لیست‌های انتخاباتی نیست.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، حامد اقبالی در نشست مجلس انقلابی، شناخت مسأله، مطالبه گری و اقدام گام نهایی اقدامات بسیج دانشجویی در عرصه انتخابات که امروز در سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد، گفت: رویکرد اخیر بسیج دانشجویی، مسئله‌محوری با نگاه تخصصی و علمی بوده و به دنبال ایجاد نهضت مسئله محوری مبتنی بر علم دانشجویی است.

وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همیشه دوگانه و چند گانه در ایام منتهی به انتخابات توسط کاندیداها و جریانات سیاسی ایجاد می‌شود تا به اهداف سیاسی خود برسند و رای بیشتری جذب کنند.

معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: بسیج قصد دارد مسائل و مشکلات کشور را تبدیل به گفتمان کند تا از مشکلات جامعه کاسته شود. لازمه گفتمان سازی نیز شناختن مشکلات و معضلات جامعه است.

وی افزود: مسائل ملی و کشوری توسط بسیج دانشجویی احصا شده و در سامانه شمسا انعکاس داده می‌شود.

اقبالی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید براساس مشکلاتی که بسیج دانشجویی شناسایی کرده، برنامه و راهکار ارائه دهند.

معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج دانشجویی کشور بیان کرد: این روزها لیست های انتخاباتی زیادی انتشار یافته اما جای تاسف است که هیچ برنامه کلانی ضمیمه این لیست های انتخاباتی نیست و نشان می دهد این کاندیداها تنها به دنبال کسب قدرت و ثروت و نه خدمت به مردم هستند.

وی اضافه کرد: جریان دانشجویی باید مشکلات جامعه را برجسته و گفتمان‌سازی کند تا نمایندگان نتوانند از حل کردن مشکلات جهت‌دار شانه خالی کنند.

اقبالی خاطر نشان کرد: شناخت دقیق و جامع مشکلات و معضلات توسط بسیج دانشجویی با ایجاد شبکه نخبگانی در سطح‌های استانی و ملی انجام می‌شود.


معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: مطالبه گری از بسیج دانشجویی آغاز شده و در نهایت به مطالبات عمومی مردم از مسئولان تبدیل می‌شود.

وی عنوان کرد: کتاب بهارستان توسط بسیج دانشجویی با هدف شناساندن وظایف نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مردم و بررسی ساختار و لایحه‌های مجلس شورای اسلامی است.


انتهای پیام/

کد خبر: 1061047

وب گردی

وب گردی