معرفی جدیدترین خدمت صندوق نوآوری تا پایان سال

رئیس صندوق و نواوری شکوفایی از رونمایی خدمت جدید صندوق نوآوری و شکوفایی خبر داد و گفت: بیمه سرمایه‌‌گذاری تا پایان سال رونمایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری ایسکانیوز، منصور غلامی در حاشیه گردهمایی شرکت های دانش بنیان صنعت نفت در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت پژوهشگاه صنعت نفت گفت: در حال حاضر فعالیت‌های این پژوهشگاه ادامه دارد و فعالیت این پژوهشگاه تحت نظر دو وزارتخانه علوم و نفت است.

غلامی با اشاره به توسعه همکاری‌های وزارت علوم با سایر دستگاه‌ها خاطر نشان کرد: جمعیت تحصیلکرده و اساتید و پژوهشگران کشور آمادگی دارند تا در حوزه‌های علمی و فناوری کشور وارد شوند و در جهت تامبن نیازمندی‌های کشور اقدام کنند.

وزیر علوم به لزوم حمایت از شرکت ها و استارتاپ‌ها اشاره کرد و یاداور شد: برخی از کشورها منابع نفت و گاز ندارند ولی با فراوری این ماده خام ارزش افزوده بسیار زیادی کسب کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ایران صاحب ماده خام نفت است، اضافه کرد: ما نیز می‌توانیم با حمایت از این شرکت‌ها و استارتاپ‌ها می‌توانیم به جای صادرات آن به سمت تولید ارزش افزوده بیشتر از طریق به کار گیری علم و فناوری در این حوزه حرکت کنیم.

معرفی جدیدترین خدمت صندوق نوآوری تا پایان سال

در ادامه علی وحدت رئیس صندوق و نواوری شکوفایی در جمع خبرنگاران خدمت جدید صندوق نوآوری و شکوفایی را "بیمه سرمایه‌‌گذاری" دانست و افزود: این خدمت تا پایان سال رونمایی خواهد شد و جزئیات آن نیز در زمان برگزاری خدمت اطلاع رسانی می‌شود.

وحدت به برگزاری رویداد فناورانه صنعت نفت از امروز یکشنبه 27 بهمن ماه در پژوهشگاه صنعت نفت اشاره کرد و یاداور شد: در این رویداد 250 شرکت دانش بنیان حضور دارند و در حضور آنها 891 نیاز فناورانه ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1061063

وب گردی

وب گردی