اولین رویداد استارتاپی انتخابات در ایران برگزار می‌شود

رئیس بسیج اساتید تهران بزرگ گفت: جهت اخذ ایده‌های نو با موضوع انتخابات نخستین رویداد استارت آپی انتخابات در ایران را در سراسر کشور به اجرا گذاشته شده است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، جلیل دارا با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: یکی از مؤلفه‌های اصلی نظام مردم سالاری دینی، برپایی انتخابات کارآمد است که تحقق این امر مهم به شکل مطلوب در کشور عزیزمان ایران اسلامی جز از طریق اصلاح و تقویت روندهای انتخاباتی و ارائه ایده‌های نو به منظور ایجاد مدل‌ها و سازکارهای بومی میسر نمی‌شود.

رئیس بسیج اساتید تهران بزرگ بیان کرد: به همین منظور سازمان بسیج اساتید کشور جهت اخذ ایده‌های نو با موضوع انتخابات «نخستین رویداد استارت آپی انتخابات در ایران» را در سراسر کشور به اجرا گذاشته که با استقبال خوبی از سوی دانشگاهیان مواجه شده است.

وی خاطر نشان کرد: در مراسم ملی این رویداد که به میزبانی بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران و دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود و ضمن ارائه ایده‌های برتر، نیز از منتخبان نهایی تقدیر شود.

گفتنی است، این رویداد دوشنبه 28 بهمن ماه از ساعت 18تا 20 در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شده و استادان، دانشجویان، نخبگان و مسئولان کشوری و لشکری حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1061086

وب گردی

وب گردی