اضافه شدن ویژگی های جدید به Galaxy Z Flip

سامسونگ چند روز بعد از معرفی Galaxy Z Flip  با انتشار یک بروزرسانی ویژگی های جدیدی به این مدل اضافه کرد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، همزمان با رویداد Unpacked که در 11 فوریه توسط سامسونگ برگزار شد ، سری جدید 20Galaxy S و Galaxy Z Flip معرفی شدند. در کنار این دستگاه ها ، Galaxy Buds Plus و فناوری های جدید سامسونگ نیز در این رویداد معرفی شدند. امروز هم با انتشار یک بروزرسانی دوباره توجه ها به طرف Galaxy Z Flip جلب شد.

اولین نسخه بروزرسانی سامسونگ Galaxy Z Flip منتشر شد!

Galaxy Z Flip ، که بر خلاف Galaxy Fold بدون مشکل خاصی عرضه شد ، با وجود ویژگی های سخت افزاری و طراحی خود ، در رویداد Unpacked نیز مورد توجه قرار گرفت. این مدل که در مقایسه با سایر گوشی های تاشو یک مدل منحصر به فرد به شمار می آید اولین بروزرسانی را نیز دریافت کرد.

Galaxy Z Flip بلافاصله پس از معرفی در 11 فوریه به سرعت و در تاریخ 14 فوریه به بازار عرضه شد. این سرعت عمل باعث شد سامسونگ بعضی از ویژگی های این مدل را دیرتر منتشر کند.

سامسونگ با بروزرسانی جدیدی که امروز منتشر شد ، ویژگی دوربین Single Take را به دستگاه ها اضافه کرده است.در این ویژگی هنگام نگه داشتن دکمه شاتر دوربین، دستگاه به مدت 10 ثانیه عکس های متوالی می گیرد. این ویژگی امکان مشاهده جداگانه و یا بصورت ویدئوی عکس ها را به کاربر می دهد. این ویژگی در مدل های قدیمی گلکسی نیز وجود داشت.

با این بروزرسانی از صفحه نمایش 1.1 اینچی روی دستگاه می توان برای عکسبرداری نمای وسیع و فوق العاده وسیع استفاده کرد. علاوه بر این ، به روزرسانی که شامل مکمل امنیتی فوریه 2020 است ، قرار است تا فردا برای همه دستگاه ها منتشر شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1061094

وب گردی

وب گردی