مراسم افتتاح نمازخانه خواهران و کانون‌های فرهنگی واحد یادگار امام خمینی (ره) برگزار شد

مراسم افتتاح نمازخانه خواهران و کانون های فرهنگی و دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سعید قاضی مغربی رئیس واحد یادگار امام خمینی(ره) در مراسم افتتاح نمازخانه خواهران و کانون های فرهنگی و دانشجویی که در واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری برگزار شد، ضمن تبریک سالروز ولادت باسعادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: حضرت فاطمه الگویی برای همه مادران و زنان در زمینه های مختلف زندگی، کار و ولایت مداری است. چنانچه خداوند در قرآن کریم و در شان ایشان سوره کوثر را نازل کرد و امروز شاهدیم که اولاد پاکشان همچون جواهری در دنیا می درخشند.

رئیس واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری عنوان کرد: این واحد دانشگاهی با رویکرد فرهنگی خود و برگزاری مراسم ها و همایش های مختلف همچون همایش زن در آینه انقلاب اسلامی که 30 بهمن ماه 1398 برگزار می شود، درصدد نشان دادن جایگاه زن در پایه گذاری جمهوری اسلامی ایران است.

در ادامه شهرام علم معاون فرهنگی و دانشجویی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری با اشاره به سند راهبردی دانشگاه آزاد اسلامی که برای افق 1404 ترسیم شده است گفت: این واحد دانشگاهی با رویکرد فرهنگی خود و تحولات بسیار و تشکیل جلسات منظم کارگروه آراستگی، حجاب و عفاف و جلسات شورای فرهنگی سعی دارد تا بیشترین خدمت را به دانشجو داشته باشد.

وی افزود: با ابتکار عمل بسیارکانون های فرهنگی و دانشجویی از سه کانون به بیش از ده کانون افزایش پیدا کرده است.

گفتنی است در پایان از خانواده های شهدای دانشجو دفاع مقدس و مدافع حرم این واحد دانشگاهی و بانوان نمونه فرهنگی و ورزشی تجلیل و تقدیر شد.

در این مراسم از کلیپ شهدای واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری توسط گروه سرود احسان رونمایی شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1061123

وب گردی

وب گردی