مادران نقش بسزایی در تربیت نسل سرنوشت ساز ایران اسلامی دارند

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مادر نقش به سزایی در تربیت نسل آینده، نسل سرنوشت ساز ایران اسلامی دارد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، حجت السلام و المسلمین ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم افتتاح نمازخانه خواهران و کانون های فرهنگی و دانشجویی که عصر امروز در واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری برگزار شد، گفت: هر انسانی در هر موقعیتی چه دانشجو، استاد، کارمند، پدر و مادر وظایف و تکالیفی برعهده دارد که باید آن را به نحو احسنت انجام دهد و پاسخگوی مسئولیت خود باشد و تمام تلاش خود را برای حل مشکلات و معضلات جامعه به کار گیرد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ضمن گرامیداشت سالروز میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و تجلیل از مقام والا مادر و زن عنوان کرد: مادر نقش به سزایی در تربیت نسل آینده، نسل سرنوشت ساز ایران اسلامی دارد، مادران و همسران خصوصاً خانواده های شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم مایه برکت و افتخار مهین عزیزمان هستند.

حجت السلام و المسلمین دکتر ابراهیم کلانتری تصریح کرد: در روز قیامت هیچ انسانی حتی پیامبران عظیم الشان نیز از سوال و جواب الهی در امان نیستند و یکی از سوالات ادای دین ما به خون مقدس شهدا ست چرا که آنان از وجود پاک خود برای آسایش و امنیت ما گذاشتند.

وی خاطرنشان کرد: شهیدان والا مقامی همچون شهید سردار حاج قاسم سلیمانی حیات و شهادتشان مایه عزت و وحدت است و ما باید قدردان خونشان باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1061124

وب گردی

وب گردی