رونمایی از معامله قرن نشان دهنده ضعف و استیصال دشمن است

معاون دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی اظهار کرد: « رونمایی از معامله قرن نشان از قوت دشمن نیست بلکه نشان دهنده ضعف و استیصال دشمن است.»

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از شیراز، حسین اکبری در نشست هم اندیشی که با محوریت آینده منطقه بعد از شهادت سپهبد شهید سردار قاسم سلیمانی در واحد شیراز برگزار شد، در خصوص نقش نخبگان دانشگاهی در پیشبرد ارزش های انقلابی، ویژگی های فرهنگی مقاومت و وضعیت منطقه پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی سخن گفت.

معاون دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی به طرح سوالاتی در خصوص رسالت علمی و پژوهشی اساتید به ویژه اساتید بسیجی و انقلابی پرداخت و گفت: « سوالات و مسائل متعدد و مهمی وجود دارند که باید فضای نخبگانی به آن بپردازد و این جز با خودباوری امکان پذیر نیست و خود بسیج و فرهنگ بسیجی و موفقیت های حاصل از آن خود موضوع بسیار مهمی برای پژوهش اساتید است که متاسفانه ما خیلی کار علمی و نظریه پردازی بر روی آن انجام نداده ایم. این فرهنگ مقاومت است که موفق شد که اسرائیل و آمریکا را شکست داده و موفقیت های جبهه مقاومت در یمن و لبنان و سوریه و عراق و ... حاصل کند.

اکبری افزود: «رابطه دولت و ملت در غرب در فرهنگ ما به صورت رابطه امام و امت در می آید و تمام موفقیت هایی ما به خاطر وجود این رابطه است.»

وی اظهار کرد: «متاسفانه فضای نخبگانی و دانشگاهی ما هنوز نتوانسته این امور را تئوریزه کرده و در خصوص آن ها نظریه پردازی کند.»

معاون دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی سپس به تحلیل اوضاع منطقه بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی پرداخت و وضعیت کشورهای گوناگون منطقه از افغانستان، پاکستان، عراق و سوریه و کشورهای حاشیه خلیج فارس بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی را مورد تحلیل قرار داده و به این حقیقت اشاره کردند که رونمایی از معامله قرن نشان از قوت دشمن نیست بلکه نشان دهنده ضعف و استیصال دشمن است و موجب بیداری هر چه بیشتر ملت مسلمان می شود.

محسن جاجرمی زاده، رئیس بسیج اساتید استان فارس در خصوص اهمیت پارادایم سازی، بنیان نهادن و گفتمان سازی نظریات علمی انقلابی بر اساس بنیان علم حق و نهضت پروپزال نویسی و تعیین نظام مسائل مطالب مهمی را به سمع حاضرین در این نشست رساند.

به گزارش ایسکانیوز، این نشست به همت و همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، کانون بسیج اساتید استان فارس و دفتر هم اندیشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز برگزار شد و دبیران هم اندیشی، مسئولان بسیج اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس ودکتر رنجبر، جانشین بسیج اساتید فارس حضور داشتند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1061185

وب گردی

وب گردی