نباید قبیله‌گرایی و جریان‌های سیاسی را ملاک انتخاب قرار دهیم

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ملایر گفت: مردم جدای از قبیله گرایی و جریانات سیاسی چپ و راست حاکم بر کشور، پس از تحقیق و بررسی‌های لازم رای دهند.

معین بیدگی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به انتخابات دوم اسفندماه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: برگزاری انتخابات آزاد بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی در حوزه مردم سالاری دینی در کشور بوده که در دنیا کم نظیر است.

وی ادامه داد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب همواره بر اهمیت برگزاری انتخابات تاکید دارند و می‌فرمایند: «انتخابات هم مظهر خداباوریست، هم مظهر مردم باوریست، هم مظهر خودباوریست». مردم نیز باید با فرمان پذیری از ولایت مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو داشته باشند.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان ملایر بیان کرد: در حال حاضر بعد از گذشت 41 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، بیش از هر وقت دیگر حساسیت برگزاری انتخابات و مشارکت مردم در این پیچ مهم تاریخی بر مردم عیان می‌شود.

به گفته بیدگی؛ در شرایطی که طبق فرموده امام خمینی(ره) باید انتظار مجلسی را داشته باشیم که عصاره فضایل ملت باشد، بعضا شاهد انحراف‌ها، رانت‌ها و قبیله‌گرایی‌های سیاسی در بین اعضا و کاندیداهای مجلس شورای اسلامی هستیم که اهمیت حضور و انتخاب آگاهانه مردم را جهت اصلاح این وضع دوچندان می‌کند.

این فعال دانشجویی با تاکید بر اینکه مردم باید انتخاب صحیحی داشته باشند، گفت: مردم جدای از قبیله گرایی و جریانات سیاسی چپ و راست حاکم بر کشور، پس از تحقیق و بررسی‌های لازم بر اساس اصول انقلاب، تعهد و تجربه، خوی مردم‌داری، ساده زیستی، صراحت در انقلابی‌گری و تلاش صادقانه از کاندیدای اصلح مجلس شورای اسلامی انتخاب را انجام دهند.

بیدگی در پایان خاطر نشان کرد: بنده به عنوان عضوی از جریان دانشجویی از همه افراد و اقشار با ذهنیت‌های مختلف و سلایق سیاسی متنوع و هر کس که آرزوی داشتن ایرانی قوی را دارد به حضور در پای صندوق رای دعوت می‌کنم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1061227

وب گردی

وب گردی