تفکر و مدیریت بسیجی منشاء خیر و برکت است

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: هرکجا تفکر و مدیریت بسیجی وجود داشته منشاء خیر و برکت شده و درخشیده است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، جلسه فرماندهان بسیج کارکنان دانشگاه‌ آزاد اسلامی و مراکز آموزش عالی استان تهران به ریاست حسین نصیرزاده رئیس مرکز مقاومت بسیج کارکنان وزارت علوم و دانشگاه آزاد اسلامی عصر امروز با حضور احمد حیدری معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین نیکزاد مدیرکل تبلیغ و امور دینی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی در سازمان مرکزی برگزار شد.

حیدری این در این جلسه گفت: بسیج همیشه و در همه اعصار، پیروز میدان بوده، چرا که افکار و اعمال بسیج برای رضای خداست و هرکجا تفکر و مدیریت بسیجی وجود داشته منشاء خیر و برکت شده و درخشیده است. بسیجی واقعی مقام معظم رهبری است و ما افتخار داریم به عنوان بسیجی در رکاب ایشان باشیم.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، افزود: جمهوری اسلامی ایران در آغاز گام دوم نه تنها به شعارهای گام‌های اول انقلاب دست یافت، بلکه جهان دوقطبی شرق و غرب و کمونیست و امپریالیسم هم از بین رفت و اکنون شاهد جبهه انقلاب اسلامی با همراهی اسلام‌گرایان و عدالت‌خواهان و در مقابل آن جبهه استکبار به قلدری آمریکا هستیم.

وی با تأکید بر لزوم حضور حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: مردم همواره در ۴۱ سال گذشته، حضور حداکثری در انتخابات مختلف داشته‌اند و تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی را به نوعی می‌توان دومین همه پرسی به جمهوری اسلامی ایران دانست که پس از ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ اتفاق افتاد.

حیدری با بیان اینکه دشمن نسبت به اقتدار، وحدت، ارکان نظام و حضور مردم حساس است، گفت: بیانات رهبر معظم انقلاب نشان از اهمیت انتخابات دارد، انتخابات از حساسیت بالایی برخوردار است و باید نمایندگانی اصلح، شجاع، کارآمد و ولایی در مجلس شورای اسلامی داشته باشیم.

همچنین حسین نصیرزاده در ابتدای این نشست، با تأکید بر حضور گسترده دانشگاهیان در انتخابات مجلس شورای اسلامی، برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی و مرکز مقاومت بسیج کارکنان وزارت علوم را برای برگزاری هرچه پرشورتر اردوهای راهیان نور تشریح کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1061234

وب گردی

وب گردی