تغییر اکوسیستم دانشگاه علوم پزشکی آزاد تهران به سمت دانشگاه نخبه پرور

همایشی با عنوان فراخوان بهره مندی از تسهیلات دانشجویی بنیاد ملی نخبگان استان تهران به همت معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی در دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، روز گذشته با حضور سیدحمید جمال الدینی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران همایشی تخصصی در خصوص بهره مندی از تسهیلات دانشجویی بنیاد ملی نخبگان و تسهیلات طرح شهید احمدی روشن ویژه استادان و دانشجویان در سالن آمفی تئاتر شهید احدی برگزار شد.
جمال الدینی در این همایش ضمن تشکر از برگزار کنندگان و استقبال دانشجویان گفت: هدف ما هموار کردن مسیر دانشجویانی است که تمام تلاش خود را می کنند تا با علم اندوزی باری از مشکلات جامعه را بر دوش بکشند.
وی افزود: با کسب مجوز کهاد سعی داریم تا دانشجویانی را که علاقمند به علم و دانش هستند حمایت کنیم. اکو سیستم این دانشگاه باید نخبه پروری باشد. این طرح با توجه به ظرفیت های دانشگاه، تنوع و گستردگی رشته ها و دروس قابله ارائه می تواند تاثیر به سزایی در توانمندسازی دانش آموختگان در ایجاد محیطهای کسب و کار، کارآفرینی و پاسخگویی به نیازهای تخصصی جامعه داشته باشد.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران خطاب به دانشجویان توصیه کرد: مراقب باشید تا عوامل بیگانه ناامیدتان نکنند، همچنین در افزایش مهارتها همت کنید و با کسب علم و دانش به قدرت خود بیفزایید.
وی در بخشی از سخنان خود خطاب به دانشجویان برتر اظهار کرد: یادتان باشد که انسانهای باهوش تعهدشان نسبت به جامعه بیشتر می رود و شما موظفید تا این ظرفیت بالقوه را بالفعل کنید و در هیچ شرایطی مشکلات مردم را نادیده نگیرید. چرا که هر چه رشدتان بیشتر باشد مسولیت اجتماعی تان نیز بالاتر است. حرکت رو به جلوی شما باعث رشد دانشگاه می شود.
جمال الدینی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از بنیاد ملی نخبگان اذعان کرد: بخشی از دانشجویان این دانشگاه برای اولین بار با کسب شرایط لازم تحت حمایت بنیاد نخبگان قرار گرفتند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1061240

وب گردی

وب گردی