جابه جایی سلبریتی با آمبولانس اورژانس تهران شایعه است

 رئیس سازمان اورژانس تهران با بیان اینکه همه ماموریت‌های آمبولانس‌های اورژانس تهران از ابتدای خروج از مرکز تحت نظارت کامل است، گفت: تاکنون حتی یک مورد هم جابه جایی سلبریتی با آمبولانس اورژانس تهران رخ نداده است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، پیمان صابریان رئیس سازمان اورژانس تهران، با بیان اینکه جابه جایی سلبریتی‌ها با آمبولانس‌های اورژانس تهران هیچ گاه رخ نداده است، گفت: با حجم ماموریت اورژانس تهران با اطمینان بالا می‌توان گفت که یک مورد نیز تاکنون رخ نداده است.


وی با بیان اینکه شرایط اورژانس تهران با توجه به ماموریت‌های عدیده روزانه بحرانی است، افزود: از ۹ شب تا ۲ بامداد به صورت مستمر در نقاط مختلف به دلیل مصدومین بسیار دچار کمبود آمبولانس هستیم از این رو جابه جایی سلبریتی‌ها کاملا دور از ذهن است.


صابریان با تاکید بر اینکه آمبولانس‌های اورژانس تهران مجهز به جی پی اس بوده و تکنسین‌ها هنگام خروج از مرکز برگه ماموریت داشته و همه چیز ثبت و ضبط می‌شود، تصریح کر: با توجه به اینکه همه حرکان تکنسین‌ها تحت نظارت است از این رو حتی احتمال جابه جایی سلبریتی‌ها با آمبولانس اورژانس تهران یا تخلفاتی از این دست نیز نمی‌رود.

میزان
انتهای پیام/

کد خبر: 1061268

وب گردی

وب گردی