باید جلوی ورود تشریفات به دانشگاه آزاد اسلامی گرفته شود

مدیرکل دفتر برنامه و بودجه دانشگاه آزاد اسلامی خواستار جلوگیری از ورود تشریفات به دانشگاه آزاد اسلامی گرفته شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از کرمان، جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان برای بررسی بودجه 5 ماهه با حضور رئیس واحدهای استان، حسین جوادی مدیرکل دفتر برنامه و بودجه دانشگاه آزاد اسلامی و محسن امینی معاون مدیرکل برنامه و بودجه دانشگاه آزاد اسلامی در تالار اجلاس واحد کرمان برگزار شد.

علیرضا منظری توکلی ضمن عرض تبریک و تسلیت به مناسبت ایام 22 بهمن و اربعین سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، دقت و توجه در بررسی بودجه واحدهای استانی را راهکاری در بهبود شرایط واحدهای دانشگاهی دانست و گفت: برگزاری این جلسات می تواند در روند بهبود شرایط واحدهای دانشگاهی گامی مؤثر باشد.

رئیس دانشگاه آزاد استان کرمان گفت: دراین جلسات واحدهای دانشگاهی می توانند از تجارب و دست آوردهای موفق یکدیگر کمال بهره‌وری را داشته باشند.

حسین جوادی با تأکید بر اینکه باید جلوی ورود تشریفات به دانشگاه آزاد اسلامی گرفته شود اظهار داشت: اگر بتوانیم نقدینگی خوبی ایجاد کنیم، می توانیم در پیشبرد اهداف موفق باشیم و این نیازمند مشارکت همه همکاران دانشگاه آزاد اسلامی است.

مدیرکل دفتر برنامه و بودجه دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در برخی موارد، نرخ خدمات ارائه شده و دریافتی واحدهای دانشگاهی با هم متفاوت است که باید این مسئله حل شود؛ پوشش و خدمات ارائه شده به همکاران دانشگاهی نیز، باید یکسان و ساماندهی شود.

وی با اشاره به اینکه واحدهای دانشگاهی که در فاصله های متعارف از یکدیگر قرار دارند باید به صورت ویژه به یکدیگر خدمات متقابل بدهند خاطرنشان کرد: با تغییر سال مالی به سال تحصیلی درآمد و هزینه ها در نیم سال های اول و دوم کاملا مشخص است و این برای برنامه ریزی و برقراری تعادل در میان هزینه ها و درآمدها بسیار کارآمد است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1061298

وب گردی

وب گردی