دانشگاه‌ها بازیچه جریانات سیاسی و احزاب شده‌اند

رئیس نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه‌ها اظهار کرد: دانشگاه‌ها بازیچه جریانات سیاسی و احزاب شده‌اند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، حجت الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه‌ها در اختتامیه اولین رویداد استارتاپی انتخابات در ایران گفت: بسیج اساتید به سمت دادن خروجی و لایحه از مسیر دولت و مجلس برای بررسی سیاست های کلی مقام معظم رهبری برای انتخابات برود.

وی در ادامه گفت: تشکر می‌کنیم از بسیج اساتید تهران و همه عزیزانی که زحمت این رویداد انتخاباتی را کشیده‌اند.

رئیس نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه‌ها اظهار کرد: انشالله که همه با نیت خالص وارد عرصه شده باشیم، راه را پر قدرت ادامه دهیم و پاسدار خون شهیدان خصوصاً شهید سردار سپهبد سلیمانی باشیم.

رستمی با اشاره به انتخابات پیش رو کشور گفت: تصمیمات انسانی به دور از خطا نیست، باید اشتباهات در انتخابات به حداقلی ترین صورت ممکن برسد.

وی با اشاره به خاطره‌ای از رهبر معظم انقلاب گفت: طرح‌های اصلاح ساختار کشور باید در مجامع علمی بررسی شود و بعد در معرض تصمیم‌ گیرندگان و فرآیندهای تصمیم‌گیری نظام قرار گیرد.

رئیس نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه‌ها اظهار کرد: دانشگاه‌هابازیچه جریانات سیاسی و احزاب شده‌اند، یعنی بیانیه ها، مصاحبه ها و بازخوردهایی که در اتفاقات دانشجویی رخ می‌دهد نشان دهنده این است که گروه‌های سیاسی دانشگاه‌ها و ساحت علم را بازیچه خود قرار داده‌اند.

رستمی با اشاره به انتخابات اظهار کرد: سیاست های کلی رهبر معظم انقلاب برای انتخابات سال‌ها پیش به مجلس ابلاغ شد ولی هیچ کاری انجام نگرفته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1061339

وب گردی

وب گردی