راه خوشبختی با کسب دانش و مهارت‌های زندگی تسهیل می‌شود

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در جشن ازدواج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی گفت: محبوب ترین و عزیزترین بنا نزد خداوند ازدواج است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از مشهد، حجت الاسلام جواد مهدوی نسب رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در مراسم جشن ازدواج دانشجویی 220 زوج دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی که امروز در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شدف گفت: در مکتب اسلام و از دیدگاه قرآن انسان اشرف مخلوقات است چرا که در خلقت او خداوند می فرماید: «فتبارک الله أَحْسَنُ الْخَالِقِینَ» و این یعنی انسان آیینه تمام‌ نمای جمال و جلال خداست.

وی افزود: خداوند در قرآن می فرماید از جنس خودتان برایتان زوج هایی خلق کرده ایم که بین شما دلبستگی و وابستگی وجود دارد و قرآن از آن به مودت یاد می کند و این مودت یعنی عشقی که شما نسبت به همسرتان دارید.
حجت الاسلام مهدوی نسب تاکید کرد: بنایی محبوب تر و عزیزتر از تشکیل خانواده نزد خداوند وجود ندارد.

وی خطاب به زوج های دانشجو تصریح کرد: خوشبختی یافتنی نیست بلکه ساختنی است که باید آن را با کسب دانش و مهارت های زندگی بدست آورید.

در این مراسم برای اولین بار کارناوال زوج های دانشجواز دانشگاه آزاد اسلامی مشهد تا حرم مطهر رضوی برگزار شد تا دانشجویان نماز مغرب و عشاء را در حرم مطهر رضوی اقامه‎ کنند و شام را میهمان خوان پربرکت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) باشند.

کارگاه بنیان‌های روانی زن و مرد، کارگاه مدیریت روابط زناشویی و مراسم جشن و جنگ شادی و تشویق زوج های دانشجوی دارای مهریه کم از برنامه های دیگر این مراسم بود.

گفتنی است 220 زوج دانشجو دانشگاه‏ آزاد اسلامی خراسان رضوی به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‏ آزاد اسلامی خراسان رضوی با همکاری معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد امروز جشن ازدواج خود را در کنار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی مشهد جشن گرفتند.

طاهری لاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، علی اصغر یساقی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد و سایر مسئولین دانشگاهی در این مراسم حضور داشتند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1061352

وب گردی

وب گردی