شکست سنگین سپاهان برابر السد

تیم سپاهان در دومین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شکستی سنگین را مقابل السد قطر متحمل شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و السد قطر در هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و در گروه D این مسابقات از ساعت 19:05 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه جام بن حمد شهر دوحه قطر به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه 3 بر صفر به سود تیم السد قطر به پایان رسید.

اکرم عفیف در دقیقه 52 و حسن الهیدوس در دقایق 72 و 78 گل‌های تیم السد در این بازی را به ثمر رساندند.

ترکیب السد قطر: سعد الشیب، بوعلام خوخی، پدرو میگل، یاسر ابوبکر، طارق سلمان، جونگ وونگ یو، حسن الهیدوس، گابی، اکرم عفیف، نام تای هی و بغداد بونجاح.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، مرتضی منصوری (رضا میرزایی-70)، محمد طیبی، شایان مصلح، سعید آقایی، مهدی کیانی، امید نورافکن، سروش رفیعی (سجاد شهباززاده-59)، محمدرضا حسینی، محمد محبی، علی قربانی (محمد القصانی-83).

داور: عزیز آسیموف ازبکستانی

نیمه اول:

دقیقه یک: اکرم عفیف با پاس در عمق بغداد بونجاح پشت مدافعان سپاهان در موقعیت تک به تک با نیازمند قرار گرفت که ضربه این بازیکن را دروازه‌بان سپاهان با کمک مدافعان دور کرد.

دقیقه 7: نفوذ انفرادی و ارسال خطرناک محمدرضا حسینی را مدافعان السد از روی خط شش قدم دور کردند.

دقیقه 10: محمد طیبی اولین کارت زرد بازی را از داور ازبکستانی دریافت کرد.

دقیقه 25: امید نورافکن ضربه ایستگاهی اعلام شده به سود سپاهانی‌ها را با یک ضربه محکم به دیوار دفاعی کوبید.

دقیقه 33: حرکت انفرادی محمدرضا حسینی و شوت این بازیکن از کنار دروازه السد راهی اوت شد.

دقیقه 44: یک و دوی زیبای بونجاح و عفیف مهاجم تیم السد را در موقعیت تک به تک با نیازمند قرار داد که دروازه‌بان سپاهان با یک عکس‌العمل خوب ضربه مهاجم حریف را دور کرد.

دقیقه 44: نیازمند یک بار دیگر و بازهم در موقعیتی تک به تک ضربه محکم بونجاح را به زیبایی راهی کرنر کرد.

نیمه دوم:

دقیقه 52: تاکتیک تکراری السدی‌ها و پاس بونجاح به اکرم عفیف این بازیکن را برای چندمین‌بار در این بازی در موقعیت تک به تک با پیام نیازمند قرار داد که این‌بار مهاجم السدی‌ها با یک ضربه چیپ دروزاه سپاهان را باز کرد.

دقیقه 57: حرکت جونگ وونگ یو و ضربه خطرناک این بازیکن را نیازمند با پا راهی کرنر کرد.

دقیقه 60: توپ در یک رفت و برگشت پشت محوطه جریمه به مهدی کیانی رسید که ضربه سنگین این بازیکن را سعد الشیب دروازه السد به خوبی با یک دست دور کرد.

دقیقه 72: پاس در عرض بونجاح را حسن الهیدوس با یک ضربه فنی به گل دوم السد تبدیل کرد.

دقیقه 78: بازهم اکرم عفیف با یک حرکت انفرادی مدافعان کناری سپاهان را از پیش رو برداشت و با یک پاس در عرض زمینه گل سوم تیمش را فراهم کرد تا حسن الهیدوس به راحتی با یک بغل پا دروازه خالی سپاهان را باز کند.

دقیقه 84: ضربه غافلگیرانه بازیکن السد از راه دور با واکنش نیازمند راهی کرنر شد.

تیم سپاهان که در دیدار نخست خود تیم العین امارات را شکست داده بود،‌ با این باخت سه امتیازی باقی‌ماند و در رده سوم گروه D جای گرفت. در این گروه تیم‌های السد قطر و النصر عربستان با 4 امتیاز در رده‌های اول و دوم قرار دارند.

کد خبر: 1061370

وب گردی

وب گردی