حمله دوباره رئیس سابق باشگاه بارسلونا به بارتومئو

رئیس سابق باشگاه بارسلونا بهانه‌ای جدید برای انتقاد از عملکرد مدیران فعلی این باشگاه به دست آورده است

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، انتشار گزارش افشاگرانه شبکه رادیویی کادناسر درباره تلاش‌های پشت پرده خوسپ ماریا بارتومئو در فضای مجازی برای بی‌عیب‌و‌نقص جلوه دادن مدیریتش در باشگاه بارسلونا، با واکنش‌های مختلفی همراه بوده است.

این رسانه‌ اسپانیایی روز گذشته (دوشنبه) فاش کرد که بارتومئو حدود یک میلیون یورو هزینه کرده است تا یک شرکت رسانه‌ای را مأمور دفاع از او و همکارانش در فضای مجازی کند و به انتقاداتی که از او صورت می‌گیرد پاسخ دهد تا مشکلات و ناکامی‌های تماماً متوجه بازیکنان و کادر فنی کند.

این موضوع بهانه‌ای جدید را برای خوان لاپورتا رئیس سابق باشگاه بارسلونا فراهم کرد تا به انتقادات همیشگی از کادر مدیریتی فعلی این باشگاه ادامه دهد.

لاپورتا در پیامی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت:«یک رسوایی دیگر از کادر مدیریتی بارسا. آنها به روش‌هایی مافیایی اعتبار بارسلونا را لکه‌دار می‌کنند و این شرم‌‌‌آور است. یک بار دیگر بی‌کفایتی آنها برای همه اثبات شد و کاملاً مشخص است که از فاش شدن همه چیزهایی که سعی در مخفی نگه داشتن‌شان داشتند و مجبور شدن به کناره‌گیری وحشت کرده‌اند.# اخراج بارتومئو.»

باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه‌ای اتهامات وارده به بارتومئو را رد کرده هرچند شبکه کادناسر اسنادی که ادعای این رسانه درباره رسوایی رئیس آبی‌و‌اناری‌ها را اثبات می‌کند، فاش کرده است

کد خبر: 1061371

وب گردی

وب گردی