ژاوی: پیروزی مقابل سپاهان اهمیت زیادی برای ما داشت

سرمربی السد بعد از پیروزی مقابل سپاهان گفت: از عملکرد بازیکنانم مقابل سپاهان رضایت کامل دارم.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال سپاهان اصفهان امشب در دومین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف السد قطر رفت و با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد.

ژاوی هرناندز سرمربی السد بعد از بازی عنوان کرد: از تمام هواداران السد تقدیر و تشکر می‌کنم به خاطر حمایت خوبی که از تیم کردند. پیروزی در این بازی برای ما اهمیت زیادی داشت و خدا را شکر به این هدف رسیدیم. از عملکرد بازیکنانم در این بازی خوشحال هستم. ما در این بازی نمایش بسیار خوبی داشتیم و به نظرم یکی از بهترین‌های بازی السد در لیگ قهرمانان آسیا را شاهد بودیم.

وی افزود: به خاطر این عملکرد تیم از بازیکنان تشکر می‌کنم. ما در گروه بسیار سختی در غرب آسیا قرار داریم به همین خاطر باید در بازی‌های آینده تمرکزمان را حفظ و نتایج لازم را کسب کنیم. در شرایط کنونی ما باید تمرکز خودمان را به بازی آینده خود در لیگ ستارگان قطر مقابل ام‌صلال بگذاریم.

سرمربی السد در پایان گفت: در شرایط کنونی در لیگ قهرمانان آسیا با کسب 4 امتیاز تا اینجای رقابت‌ها وضعیت خوبی داریم اما باید فراموش نکنیم در گروه سختی هستیم. باید برای صعود از گروه بازی رفت و برگشت با العین را به پیروزی رسیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1061386

وب گردی

وب گردی