ادعای کاپیتانی داشتید و از ترکیب بیرون ماندید!

سرمربی پیشین آبی پوشان گفت: قبل از فرهاد مجیدی بحث مربیگری من پیش آمد که از خدا خواستم اینگونه نشود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، پرویز مظلومی اظهار داشت: در ابتدای فصل پیشنهاد سرپرستی استقلال را دریافت کردم اما در نهایت اینگونه نشد. من به عنوان یک استقلالی در هر زمینه‌ای که ممکن باشد در خدمت این تیم هستم و برای خدمت از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنم.

مظلومی که در گفتگو با برنامه زنده سلام صبح بخیر شبکه سوم شرکت کرده بود بیان داشت: بعد از رفتن استراماچونی و قبل از حضور فرهاد مجیدی بحث سرمربیگری من هم مطرح شده بود. البته با من صحبت نکردند اما این بحث مطرح شده بود که من خودم چندان دوست نداشتم این اتفاق بیفتد چرا که بعد از جدایی استراماچونی فضای بدی در این تیم حاکم بود و کار کردن برای من سخت بود.

وی اضافه کرد: البته برخی دوستان هم در دور کردن من از باشگاه و حذف من بی تاثیر نبودند. افرادی که من خودم آنها را به باشگاه آوردم باعث حذف من شدند. افرادی بودند که به من التماس می کردند که ما را به باشگاه بیاور و خود آنها پشت من حرف زدند زدند تا مرا حذف کنند.

مظلومی در خصوص فایل صوتی منتسب به فرهاد مجیدی که بر علیه او صحبت شده بود خاطرنشان ساخت: این چیزها برای من مهم نیست. بعد از آن خود مجیدی با من تماس گرفت و اول سئوال کرد که آیا از او ناراحت هستم؟ بعد توضیح داد که در آن فایل کلی از من تعریف کرده بود و آن فردی که فایل را پخش کرده بود تنها همان یکی دو جمله را از کل فایل بریده بود تا سوء تفاهم ایجاد شود.

سرمربی پیشین آبی پوشان گفت: من خودم همیشه با یک سری آدم‌ها که صحبت می‌کنم دقت می‌کنم هر حرفی را نزنم چون می‌دانم اکثراً صدا را ضبط می‌کنند تا بعداً از آن سوء استفاده کنند.

وی در خصوص صحبتهای امیرآبادی و ادعای او در خصوص استفاده از یک پودر خاص گفت: این ادعای امیر آبادی است و خودش باید در باره آن توضیح بدهد. شنیدم که فرهاد مجیدی هم قصد شکایت از او را دارد و اصلاً خوب نیست این اتفاقات در خانواده استقلال بیفتد.

سرمربی سابق استقلال گفت: اما چون بحث مهدی به یکی از دربی‌هایی باز می‌گردد که من سرمربی آن بودم یک توضیحی دارم. آقای امیرآبادی! شما که مدعی هستید در آن دربی باید بازی می‌کردید یادتان بیاید که چند روز تمرین نکرده بودید و همان روز دربی هنگام صرف غذا مشکلاتی پیش آمد و شما یک بحث‌هایی در خصوص کاپیتانی داشتید و جمع این اتفاقات بود که باعث شد از ترکیب بیرون بمانید. حتی اگر یادت باشد با شما، آقای فریبا و مربی خارجی جلسه‌ای هم داشتیم که مشکل را حل کنیم. شما باید این را به خاطر داشته باشید.

کد خبر: 1061398

وب گردی

وب گردی