استقلال نیازمند مدیر تمام وقت، با انگیزه و کاربلد

بعد از کنار رفتن امیرحسین فتحی از مدیریت باشگاه استقلال، این باشگاه همچنان فاقد مدیرعامل است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از مهر، در حالی که حدودا ۳ ماه از کنار رفتن امیرحسین فتحی از مدیرعاملی باشگاه استقلال می گذرد، این باشگاه همچنان به صورت رسمی فاقد مدیرعامل قانونی است و اسماعیل خلیل زاده در نقش سرپرست مدیرعاملی امور این باشگاه را بر عهده دارد. خلاء مدیرعامل قانونی در این باشگاه به شدت به چشم می آید و آبی ها از این بابت لطماتی در این مدت دیده اند.

در حالی که از خلیل زاده و موسوی به عنوان گزینه‌های مدیرعاملی این باشگاه بیش از دیگران یاد می شود، این دو عضو هیات مدیره از کمبود وقت یا مشکلات قانونی برای پذیرفتن این سمت صحبت کرده‌اند.

خلیل زاده و موسوی پیش از این هم اعلام کرده بودند به دلیل مشکلات شغلی شان وقت کافی برای مدیرعاملی در این باشگاه ندارند و این صحبت های آنها می‌تواند کلید واژه ای باشد برای انتخاب مدیرعامل جدید این باشگاه.

با وجود این که دسترسی به منابع مالی از عوامل مهمی است که مدیرعامل آینده باشگاه استقلال باید دارای آن باشد، اما داشتن وقت کافی به علاوه انگیزه در اولویت بالاتر قرار دارد.

در واقع مدیرعامل آینده استقلال علاوه بر داشتن تجربه و بلد بودن کار، باید وقت کافی داشته باشد که بتواند بیست و چهار ساعته در اختیار باشگاه باشد. همچنین انگیزه برای مدیریت در این باشگاه نیز از الزامات است که مجمع قانونی باشگاه باید با لحاظ کردن این پارامتر ها مدیر آینده باشگاه را انتخاب کند.

استقلال بیش از ۳ ماه است فاقد مدیرعامل است و در این مدت ضرباتی خورده که با داشتن یک مدیر تمام وقت، کاربلد و با انگیزه تحمل نمی‌کرد. مثل از دست دادن نقل و انتقالات زمستانی و اردوی نیم فصل که چوب آن را تیم مجیدی در این مقطع می خورد.

وزارت ورزش در راس هرم مدیریت این باشگاه و تصمیم ساز ترین رکن آن، باید در انتخاب مدیرعامل جدید علاوه بر دقت و وسواس، سرعت را هم چاشنی کارش کند تا باشگاه استقلال بیش از این بابت نداشتن مدیرعامل صدمه نخورند

کد خبر: 1061402

وب گردی

وب گردی