دشمن به دنبال ترویج سبک غربی در کشورهای اسلامی است

مسئول معاونت خواهران بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: غرب به دنبال ترویج سبک غربی در کشورهای اسلامی است که تنها راه مقابله با آن  ترویج  جهاد گونه سبک زندگی ایرانی اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، زهرا جوانی در اولین همایش ملی زن مسلمان ایرانی در آیینه الگوی پیشرفت پنجاه ساله که صبح امروز (چهارشنبه ۳۰ بهمن‌ماه) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام‌ خمینی(ره) شهرری برگزار شد، گفت: این همایش با همکاری واحد یادگار امام و بسیج اساتید با توجه به دو سند بالا دستی برگزار می‌شود.

وی افزود: رهبر انقلاب در سخنان خود ۲۲ مهرماه ۹۷ تاکید بر داشتن الگوی زنان مسلمان ایرانی در ۵۰ ساله آینده کردند، که این همایش ملی در راستای بیانات رهبری است.

مسئول معاونت خواهران بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: غرب به دنبال ترویج سبک غربی در کشورهای اسلامی است که تنها راه مقابله با آن ترویج جهاد گونه سبک زندگی ایرانی اسلامی است.

جوانی خاطر نشان کرد: زنان ایران با توجه به آموزه های دینی و رهبری امام خامنه ای الگوی زنان موفق عفیف جهان هستند.

مسئول معاونت خواهران بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: این همایش از نقش زنان در تمدن‌سازی نوین اسلامی با تاکید بر منظومه فکری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، نقش زنان در شکل‌گیری و شکل دهی اذهان عمومی و هویت اجتماعی و نقش زنان در فرهنگ خانواده مداری و نقش زنان در سبک زندگی اسلامی ایرانی و زنان و معرفت دینی و جایگاه زنان در معرفت اخلاق و تربیت اقتصاد مقاومتی تشکیل شده است.

وی ادامه داد: تلاش شده الگوی پیشرفت اسلامی ایرانی و سبک زندگی ایرانی و ساده زیستی در این همایش برای استادان خانم دانشگاه آزاد اسلامی تبیین شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1061409

وب گردی

وب گردی