همکاری دانشگاه آزاد با فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در راستای تامین امنیت غذایی

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی از همکاری دانشگاه آزاد اسلامی با فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در راستای کنترل کیفیت و تامین امنیت غذایی، خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، احمد حیدری سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی عصر امروز در حاشیه مراسم امضا تفاهم نامه همکاری فی ما بین دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه اظهار کرد: دانشگاه آزاد به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان و داشتن حدود ۱ میلیون دانشجو، ۴۰۰ واحد دانشگاهی و ۱۱۲ مرکز آموزشی و ۸۰۰ مدرسه، ۳۸ درصد بار آموزش عالی کشور را بر دوش می کشد.

وی افزود: شرکت رفاه نیز دارای ۷۰۰ فروشگاه در سراسر کشور است که ۱۱۵۰۰ نفر در آن ها مشغول به کار هستند.

حیدری با اشاره محورهای این تفاهم نامه گفت: دراین تفاهم نامه تخفیف های ویژه ای به کارمندان، استادان و اعضای هیئت علمی برای خرید محصولات فروشگاه های رفاه در نظر گرفته شده است. همچنین کارت اعتباری ۱۰ میلیون تومانی به صورت قرض الحسنه برای خرید محصولات فروشگاه های رفاه به کارمندان دانشگاه داده می شود.

وی تصریح کرد: برای اولین بار در کشور، دانشگاه آزاد اسلامی برای ۱۱۵۰۰ پرسنل فروشگاه های رفاه، دوره های آموزشی کوتاه مدت برگزار خواهد کرد. نیروهای متخصص در این فروشگاه نیز از طریق دانشگاه آزاد تربیت خواهند شد تا مسیر جدیدی در حوزخ اشتغال در کشور ایجاد شود.

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: بر مبنای این تفاهم نامه، دانشجویان دانشگاه آزاد می توانند به صورت پاره وقت در فروشگاه های رفاه مشغول به کار شوند.

حیدری در پایان خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد این توان را دارد که استادان و آزمایشگاه های این دانشگاه را برای کنترل کیفیت و امنیت محصولات غذایی، در اختیار فروشگاه های رفاه در سراسر کشور قرار دهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1061496

وب گردی

وب گردی