حضور حداکثری در انتخابات توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

فرمانده کل ارتش با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال ایجاد تردید در ملت ایران است، گفت: حضور حداکثری در انتخابات خنثی کننده توطئه‌های دشمنان است.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در جمع فرماندهان و مدیران ارتش در کرمان با تاکید بر اهمیت حضور در انتخابات گفت: حضور حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی، خنثی کننده توطئه‌های دشمنان و بیانگر احساس تعلق خاطر مردم به کشور عزیزمان ایران است.

وی افزود: مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی همواره با حضور به موقع خود در مناسبت‌های ملی و مذهبی و در صحنه‌های حساس، پشتیبانی خود را از انقلاب اسلامی اعلام کرده اند.

فرمانده کل ارتش خاطر نشان کرد: امروز دشمن آشکارتر از قبل به دشمنی و مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخته و دشمنی خود را نمایان‌تر کرده است.

وی تصریح کرد: امروز دشمن با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی، اعمال تحریم‌های ظالمانه و زیر سوال بردن مبانی اصوالی جمهوری اسلامی، در صدد ایجاد تردید در ملت عزیز و تضعیف کشور عزیزمان است.

امیر سرلشکر موسوی با تاکید بر اهمیت انتخابات و لزوم حضور گسترده عموم مردم در آن گفت: حضور گسترده در انتخابات، موجب تحکیم نظام جمهوری اسلامی و جواب دندان شکن به اقدامات و توطئه‌های استکبار جهانی و ایجاد همبستگی ملی است و بر همگان فرض است که با حضور گسترده علاوه بر نا امید کردن دشمنان، در سرنوشت خود نیز سهیم باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1061512

وب گردی

وب گردی