اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای خوابگاه های نیمه تمام

معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت گفت: 2 بانک در مجموع با اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل خوابگاه های دانشجویی در حال ساخت دانشگاه های علوم پزشکی موافقت کردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سیماسادات لاری معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت با اشاره به تفاهم‌نامه صندوق رفاه و 2 بانک اظهار کرد: صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت یک تفاهم نامه با بانک های عامل به منظور تکمیل خوابگاه‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی به امضا رساند.

وی افزود: این تفاهم‌نامه به کمک صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت با بانک‌های عامل و بیش از ۸۰ درصد دانشگاه‌ها به تصویب رسیده است.

معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش عالی یادآور شد: ۲۰۰ میلیارد تومان از سوی یکی از بانک ها و ۵۰۰ میلیارد تومان هم از سوی یکی دیگر از بانک ها برای خوابگاه هایی که بیش از ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند وام اختصاص می‌یابد.

سادات لاری در پایان خاطر نشان کرد: 2 سال تنفس برای این وام‌ها در نظر گرفته شده و سود این وام‌ها ۱۸ درصد است که صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت از یک تا ۱۸ درصد بسته به شرایط دانشگاه در این پرداخت سود مشارکت می‌کند و سالی هم که پروژه تکمیل شود دانشگاه تنفس دارد که بعدا پول را پرداخت کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1061534

وب گردی

وب گردی